  • Data: 2022-02-22 10:59:27
    Temat: Re: Korzystasz z portalów ogłoszeniowych?
    Od: jureq <j...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Mon, 21 Feb 2022 04:25:47 -0800 (PST), użytkownik Tak Nie napisał:

    > Bardzo rzadko zdarza się otrzymać fałszywkę od banku czy kantoru,
    > ponieważ te dwie instytucje są niezwykle wyczulone na wyłapywanie
    > nieprawdziwych pieniędzy.

    Moje wspomnienie z czasów PRL-u.
    Bank Pekao SA. Klient, którego znam z widzenia, wypłaca z konta dolary.
    Jednemu banknotowi długo się przygląda i oddaje mówiąc, że go nie przyjmie
    bo fałszywy. Kasjerka długo go przekonuje, że się myli. On się upiera.
    Przychodzi kierownik i znów powtarza się to samo. Wzywają jakiegoś
    specjalistę z zaplecza. On długo ogląda i wreszcie stwierdza, że klient ma
    rację. Kasjerka pyta klienta jakim cudem rozpoznał. Najlepsza odpowiedź
    klienta: Proszę panią, ja w tym fachu już tyle lat. Facet był oczywiście
    tzw. konikiem spod banku.