  • Data: 2022-02-21 13:25:47
    Temat: Re: Korzystasz z portalów ogłoszeniowych?
    Od: Tak Nie <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 27 listopada 2021 o 11:54:23 UTC+1 Akarm napisał(a):

    > A spodniumów?
    > No, ale chyba nie dziwne, że nie będziesz chciała mieć do czynienia z
    > błędami.
    > >
    > Jestem zdumiony.
    > Czuję, jakby mnie trafił grom z jasnego nieba.
    > Prędzej bym się spodziewał, że ToMasz zacznie pisać poprawnie, niż Imka
    > tak się pomyli. ;)
    >
    > Ja zaś, chyba nigdy nie zmuszę się do "smartfona", czy rowera albo
    > samochoda. Zawsze będzie "smartfonu", jak telefonu, domofonu, dyktafonu
    > i innych -fonów
    > --
    > -
> [...]
    W Polsce najchętniej podrabianymi banknotami są te o nominałach 50 i 100 zł
    Należy zwracać uwagę na to, jakie banknoty otrzymujemy np. w sklepie. Bardzo rzadko
    zdarza się otrzymać fałszywkę od banku czy kantoru, ponieważ te dwie instytucje są
    niezwykle wyczulone na wyłapywanie nieprawdziwych pieniędzy.

    https://www.fxmag.pl/artykul/podrabianie-pieniedzy-p
    oznaj-zabezpieczenia-i-sprawdz-jak-rozpoznac-falszyw
    y-banknot