  • Data: 2022-02-23 21:50:10
    Temat: Re: Korzystasz z portalów ogłoszeniowych?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2022 o 10:59, jureq pisze:
    > Najlepsza odpowiedź klienta: Proszę panią, ja w tym fachu już tyle
    > lat. Facet był oczywiście tzw. konikiem spod banku.

    Ale prawdziwa. Jak ciągle oglądasz banknoty, to wyczuwasz różnicę. U nas
    swego czasu większa grupa Strażników Granicznych znalazła się w Ośrodku
    Ruchu Drogowego. W sposób niezamierzony szybciutko zlikwidowali szajkę
    oszustów, którzy zdawali za inne osoby egzaminy na prawo jazdy poprzez
    posłużenie się fałszywym dowodem osobistym. Byli wyczuleni na dokumenty
    i to, co przy poprzednich egzaminatora się udawało przy nich nie.

    --
    Robert Tomasik