  • Data: 2012-11-22 19:15:38
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Hołda" 8...@g...co

    > skad wiesz ze niepotrzebne?

    : Nie karmcie trolla. Po prostu kolejny guru, który
    : wie lepiej co dla nas dobre i postanowił nas nauczać.

    Nie żaden troll, ale ktoś, kto nas bierze pod włos, ukazując
    nam dobre strony wiśniobrania poprzez odwrotne wyczesywanie. ;)
    Drażni nas, sugerując nam, iż rzuciliśmy się niemądrze na te
    (czy inne) propozycje banków, aby wykazać i nam, i tym bankom,
    i osobom postronnym jak celnym rozwiązaniem jest wiśniodawanie. :)

    Zacytujmy naszego wieszcza:

    ile Cię trzeba cenić, ten tylko się dowie, kto Cię stracił

    No i nasz rzekomy troll ukazuje nam bezboleśnie stan po stracie.

    Ja wiśnie lubię i cenię je sobie wysoko -- i dziękuję Bogu za ich
    otrzymywanie. Tym bardziej lubię orzechy, bo dają stabilizację? ;)
    Bo dają obraz tego, iż praca etatowa nawet opłacana nisko, może być
    lepiej widziana od pracy dorywczej, ale wysoko opłacanej... Wiśnie
    (zwłaszcza od BPH) uczą oszczędzania -- kto wie, kiedy kolejny raz
    uda się takie wiśniobranie.

    Tu chciałabym przypomnieć, że tą, która nas zachęciła, była siostra
    podpisująca się jako MarekZ.

    I przypomnę, że choć Rajfi dawał 2 setki -- jedna z nas (nie
    chcę mówić która) zauważył, że prawdziwe zyski daje Dobre. :)
    IMO Rajfi dawał bardzo dużo, ale był wymagający -- dał raczej
    szybko, nie żądał dużego obrotu i zachęcił do kupna smartfonu. :)

    Mnie wydaje się, że należy dziękować Bogu za każdą wiśnię i za
    każdy orzech? No -- za każdą garść wiśni i każdą garść orzechów. :)

    -=-

    Wykazywanie pozytywnych cech wiśniobrania czy orzechobrania
    poprzez zaprzeczanie jest imo podstępne, ale dobre. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'