  • Data: 2012-11-22 19:01:14
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > E tam. Nie wiem jak inni, ale u mnie wiśniobranie to "wyciągnięcie karty
    > X zamiast Y" stracony czas to opracowanie reguł kiedy wyciągnąć kartę X,
    > kiedy Z a kiedy Y.

    A że kupować (mleko przykładowo) trzeba, zwykle przed kasą ustawia
    się jakaś kolejka [nie liniowa i nie wąskotorowa] więc tego czasu
    i na opracowywanie reguł, i na reguł tych wdrażanie -- jest
    bardzo dużo.

    Przecież w kolejce do kasy nie wyciągnę maszynki do
    golenia i nie będę golił się... ;)

    Na coś ten czas trzeba zużyć -- a na dodatek gimnastykowanie się
    nie leży w sprzeczności z opracowywaniem i dopracowywaniem reguł...

    -=-

    A może ten czas dałoby się wykorzystać na czytanie regulaminów?
    IMO nie. Nawet gdybym potrafił się skupić, miałbym trudności
    z czytaniem, gdyż mam słaby wzrok -- czasami nawet nie widzę
    liter. Na przykład w nocy widziałem przed sobą już tylko szary
    ekran, nie zaś rządki rozmazanych liter...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k8juom$1u9$...@n...news.atman.pl

    > : Trzeba czytac regulamin jak się coś akceptuje;)

    > Skąd brać czas na te czytania?

    IMO raczej zabieramy regulaminy ze sklepu do ,,domu'', aby w ,,zaciszu'' je czytać.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'