  • Data: 2012-11-23 10:30:53
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-23 09:27, Kris napisał(a):
    > Ale potrzeby posiadania KK w tym samym czasie nie miałeś;)
    > KK biore jak mam taka potrzebe a nie jak mnie bank zachęci gadzetem

    Są różne motywacje. Ja na przykład w ogóle nie odczuwam potrzeby posiadania
    konta w banku, karty, dostępu przez net itd. - zostałem do tego zmuszony.
    I przez jakiś czas bank ruchał mnie z różnych powodów.

    Pieniądze i gadżety, które udaje się wydobyć od banków już sobie kiedyś
    kupiłem. Odzyskuję jedynie co moje.

    --
    TrzyLinie