  • Data: 2012-11-23 09:27:15
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 listopada 2012 09:17:28 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:
    > Sporo osob ma "w domysle" rozne zakupy, z realizacja ktorych czeka na
    >
    > jakas okazje - dodatkowy zastrzyk gotowki, spadek ceny do poziomu
    >
    > akceptowalnego do sily nabywczej zainteresowanego, jakiejs okazji na
    >
    > otrzymanie prezentu, o ktorym po cichu jest informowana rodzina.... a
    >
    > tu okazja zdobycia inna droga.

    To zrozumiałem

    > Ja np. kindla kupilem, gdy cena czytnika spadla na akceptowalny dla
    >
    > mnie poziom. Ponad dwa lata sledzilem ceny i modele.

    Ale potrzeby posiadania KK w tym samym czasie nie miałeś;)
    KK biore jak mam taka potrzebe a nie jak mnie bank zachęci gadzetem
    Aczkolwiek doskonale sytuację wiśniobiorców rozumie bo sam mało co nie stałem sie
    posiadaczem Kindla. Jak się promnocja na gruponie ukazała to żona mówi- bierzemy
    będzie prezent dla córki.
    Niestety konieczna była wizyta w oddziale mbanku więc zrezygnowaliśmy.