  • Data: 2012-11-22 20:42:25
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 22 listopada 2012 11:33:05 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:

    > Nie karmcie trolla. Po prostu kolejny guru, który wie lepiej co dla nas dobre i
    postanowił nas nauczać.

    Czemu od razu trolla;))
    Jesteś jak myślę dorosłą osoba i robisz co uważasz i nic mi do tego. Ale skoro na
    publicznej jakby nie patrzeć grupie to opisujesz to chyba można skomentować.
    A jeśli zechcesz to odpowiedz na pytanie; czy jest/była Tobie potrzebna kk w mBanku
    czy złożyłeś wniosek aby dostać Kindla?
    Czy te wycieczki po Orlench,Realach itp to po to bo potrzebne jest 200zł gotówki czy
    w jakimś innym celu?
    I naprawdę trudno udowodnić tezę ze te wszystkie usługi są kupowane bo są potrzebne a
    nie dla gadżetow czy PLNów
    I powtarzam nic mi do tego ale to grupa dyskusyjna wiec dyskutować można.
    A właśnie gdzieś dzisiaj czytałem że Sygma bank biżuterie Apartu daje jak 3000zł
    kartą operacji dokonasz.
    3000 przelewu w Żabce to koszt 12zł i kilka minut czasu
    Nagle u jakiejś tam ilości osób powstanie zapewne potrzeba robienia przelewów w
    Żabce.
    A że wcześniej im to bylo niepotrzebne...;))