  • Data: 2012-11-23 02:12:22
    Temat: Re: KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" 0...@g...co

    : Czemu od razu trolla;))

    [bo to delikatne określenie]

    : Jesteś jak myślę dorosłą osoba i robisz co uważasz
    : i nic mi do tego. Ale skoro na publicznej jakby nie
    : patrzeć grupie to opisujesz to chyba można skomentować.

    Czym innym jest komentowanie a czym innym jest zniechęcanie
    czy wręcz decydowanie za kogoś -- w czyimś imieniu, kto
    Cię nie upoważnił do podejmowania decyzji w jego imieniu.

    : A jeśli zechcesz to odpowiedz na pytanie; czy jest/była
    : Tobie potrzebna kk w mBanku czy złożyłeś wniosek aby
    : dostać Kindla?

    : Czy te wycieczki po Orlench,Realach itp to po to bo potrzebne
    : jest 200zł gotówki czy w jakimś innym celu?

    Ja w realu kupowałem tanio to, czego potrzebowałem.
    Na Orlenach jest inaczej -- kupowałem to, czego
    potrzebowałem, ale drogo.

    : I naprawdę trudno udowodnić tezę ze te wszystkie usługi
    : są kupowane bo są potrzebne a nie dla gadżetow czy PLNów

    Poprawnością jest przyjmowanie pieniędzy w zamian za pracę.

    : I powtarzam nic mi do tego ale to grupa dyskusyjna wiec
    : dyskutować można.

    Ty nie dyskutujesz, ale decydujesz za innych a raczej usiłujesz decydować.

    : A właśnie gdzieś dzisiaj czytałem że Sygma bank biżuterie
    : Apartu daje jak 3000zł kartą operacji dokonasz.

    : 3000 przelewu w Żabce to koszt 12zł i kilka minut czasu
    : Nagle u jakiejś tam ilości osób powstanie zapewne potrzeba
    : robienia przelewów w Żabce.

    I co w tym złego?

    : A że wcześniej im to bylo niepotrzebne...;))

    Masz swój sklep? Nie lubisz płazów? Może zagadaj i daj promocję swego Dino... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'