    From: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - czas na wybor ;).
    Date: Sun, 19 Oct 2003 13:13:51 +0200

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:bmtqs6$pj5$1@news.onet.pl...

    > Hmmm, mam wrażenie, że to bylo już dość dawno... AFAIK KOJOT używa
    obecnie tylko
    > jednej wypukłej karty... DC.

    Fakt, było dawno. Ze 2-3 lata temu. Ale czy to oznacza, że teraz w
    CK BZWBK jest gorzej? A co do DC: jak KOJOT lub ktokolwiek inny może
    sobie pozwolić, to niech ma. Ja nie będę miał, Witek pewnie też. Więc
    obydwaj (i wielu innych) musimy wybierać z kart dla plebsu. A tutaj moim
    skromnym zdaniem wybór istnieje pomiędzy Multi, BZ WBK/Lukasem,
    Raiffeisenem, Citi (choć z powodu zmian wywołanych ustawą o eip karty
    Citi z ich wysoko płatnym ubezpieczeniem znacznie tracą na
    atrakcyjności), eBankiem, Pekao SA, PKO BP SA i kilkoma innymi, z dużo
    mniejszym dorobkiem i uniwersalnością oferty. W takim towarzystwie fakt,
    że KOJOT używa ostatnio wyłącznie DC, nie ma większego znaczenia.
    Większe znaczenie ma za to fakt, że kiedyś chwalił BZ WBK - właśnie za
    współpracę w ściganiu fraudów kartowych.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl