  • Data: 2003-10-19 14:02:49
    Temat: Re: KK - czas na wybor ;).
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert" <u...@o...pl> wrote in message
    news:bmu460$q5r$1@topaz.icpnet.pl...

    > Koszty bylyby wieksze, jakby automatem zwolnili obecnych klientow z oplaty
    > za rok.

    Nie wszystkich, tylko tych ktorzy podpisza dyspozycje przekazywania
    wynagrodzenia na rchunek przez kolejny rok. Pomysl czemu operatorzy gsm nie
    wymagaja od obecnych klientow rozwiazania umowy i podpisania nowej?
    Wystarczy tylko przedluzyc na kolejny okres i mozesz skorzystac z promocji.
    Dlaczego Citi czesto rezygnuje z oplaty za wydanie/wznowienie karty? Bo to
    generuje dodatkowe koszty, a niewiele zmienia.

    > A tak - Ty sie dowiedziales, ale ile % pozostalych posiadaczy KK sie
    dowie?
    > Nieznaczny, a za wydanie Twojej nowiutkiej karty zaplaca Ci pozostali ;)

    Eeee... juz wie Witek i zapewne skorzysta z tej mozliwosci. Dowie sie takze
    wiele innych osob, a bank bedzie musial zaplacic za zastrzezenie,
    pracowniecy straca czas na zamykaniu i otwieraniu rachunkow itp. To wszystko
    kosztuje, a powinno to sie osbywac inaczej... Jak?

    - Dzien dobry chcialbym zrezygnowac ze zwnowienia karty [zamknac ja]
    - Czemu Pan/i chce zrezygnowac z naszych uslug?
    - Poniewaz karta jest droga, ta sama oferujecie Panstwo w mBanku za nizsza
    cene.
    - Prosze Pana/i w tej chwili mamy promocje, wystarczy podpisac dyspozycje
    przekazywania wynagrodzenia na rachunek, a za wznowienie nie zaplaci Pan/i
    ani zlotowki. Czy chce Pan/i skorzystac z tej promocji?
    - Bardzo chetnie :).
    - W takim wypadku na adres do korespodnecji zostanie wyslany odpowiedni
    formularz lub prosze udac sie do jednej z naszych placowek i wypelnic na
    miejscu. prosze pamietac, ze odwolanie dyspozycji wczesniej niz przed
    uplywem 12 m-cy skutkuje pobraniem prowizji za wznowienie karty.

    Jasne? Proste? Chyba tak :). Moze warto podrzucic ten pomysl Asi E ;). Witek
    co Ty na to? ;)

    Maciej