  • Data: 2003-10-19 13:00:52
    Temat: Re: KK - czas na wybor ;).
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > Wlasnie, zobaczymy do czego doprowadzi ta 'konkurencja' wewnatzr banku ;).

    Jak multi się nie postara, to ich KK będzie jeszcze bardziej egzotyczną kartą
    niż DC ;D
    Ps. ciekaw jestem jak się sprzedaje KK mB, bo KK multi -tak na moje-
    kiepściutko. Nadto możliwe jest, że dwóch klientów ucieknie do mB ;) Zobaczymy
    czy będzie jakaś reakcja multi na rezygnację z KK - czy potrafi skutecznie
    zatrzymać klienta, jak to potrafi np. citi.

    > Pisalem o nowej karcie :). Z Citi nie rezygnuje, ta sie grzecznie wznowi ;).

    Ja citka w sumie bardzo lubie -np. za przelewy z KK- i też nie będe rezygnował.
    Szkoda tylko, że nie ma MC + BP ;-(

    > Moze... za jakis czas ;).

    ;-)

    > Teraz raczej Amex, ale nikt jeszcze jego nie
    > zaproponowal ;).

    Fakt, AmEx ma o WIELE lepszą akceptowalność niż DC (przynajmniej w Polsce).
    Tylko, że ja bym chciał takiego prawdziwego w PLN, a nie tego millenijnego ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Witek