  • Data: 2003-10-19 11:09:19
    Temat: Re: KK - czas na wybor ;).
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > Witajcie,

    Witaj,

    > wlasnie dzis Multi przypomnialo mi [nowy regulamin ;)], ze na 60 dni przed
    > koncem terminu waznosci karty powinienem zadecydowac czy aby na pewno chce
    > ja miec przez nastepny rok. Wznowienie karty kosztuje 70PLN, nie jest to
    > zatrwazajaca kwota, ale... 'po co przeplacac gdy...' ;).

    ... identyczną kartę można mieć w mB troszkę taniej.

    > Tak wiec moze warto zastanowic sie nad przeniesiem karty... zastanawiam sie
    > tylko gdzie... mBank? Rajfi? A moze jeszcze cos innego?

    Maciek, wydaje mi się że Ty nie potrzebujesz porady w tym zakresie ;-)
    Ale tak już zupełnie na serio, to mam ten sam "problem" i raczej zmienie KK
    multi na KK mB. Koszt karty mB mniejszy, duplikaty tańsze, no i plastik IMHO
    ładniejszy ;)

    > Podrzuccie kilka
    > pomyslow, pls :).

    Rozumiem, że KK citi nie wchodzi w grę ? ;-)))

    > Koszt karty nie powinien byc wiekszy, procedura przeniesienia niezbyt
    > uciazliwa, oprocentowanie nie ma najmniejszego znaczenia, bardzo chetnie
    > podglad przez Internet i chetnie rowniez jak najmniej autoryzacji ;).

    Jak nie ma być autoryzacji, to polecam DC ;-))))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek