  • 1. Data: 2003-10-18 19:06:08
    Temat: KK - czas na wybor ;).
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Witajcie,
    wlasnie dzis Multi przypomnialo mi [nowy regulamin ;)], ze na 60 dni przed
    koncem terminu waznosci karty powinienem zadecydowac czy aby na pewno chce
    ja miec przez nastepny rok. Wznowienie karty kosztuje 70PLN, nie jest to
    zatrwazajaca kwota, ale... 'po co przeplacac gdy...' ;).
    Tak wiec moze warto zastanowic sie nad przeniesiem karty... zastanawiam sie
    tylko gdzie... mBank? Rajfi? A moze jeszcze cos innego? Podrzuccie kilka
    pomyslow, pls :).
    Koszt karty nie powinien byc wiekszy, procedura przeniesienia niezbyt
    uciazliwa, oprocentowanie nie ma najmniejszego znaczenia, bardzo chetnie
    podglad przez Internet i chetnie rowniez jak najmniej autoryzacji ;).

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 2. Data: 2003-10-18 19:44:34
    Temat: Re: KK - czas na wybor ;).
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/18/2003 9:06 PM, Użytkownik MK napisał:
    > Koszt karty nie powinien byc wiekszy, procedura przeniesienia niezbyt
    > uciazliwa,

    BPH-PBK, idziesz z 3 wyciagami i dostajesz karte

    > oprocentowanie nie ma najmniejszego znaczenia,

    :D

    > bardzo chetnie podglad przez Internet

    Jest :)

    > i chetnie rowniez jak najmniej autoryzacji ;).

    A tu juz nie tak cudownie...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-10-19 00:06:42
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 18 Oct 2003 21:44:34 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@i...usunto.pl> wrote:

    >BPH-PBK, idziesz z 3 wyciagami i dostajesz karte

    >Jest :)

    tiaaaa
    pod warunkiem, ze otworzysz sobie konto z dostepem do netu i bedziesz
    za nie bulil ciezka kase. do samej KK w BPH nie ma podgladu przez net.
    technicznie zaden problem - sam mialem przez kilka tygodni po
    zamknieciu konta tylko karte w necie, dopoki mi lobuzy nie
    zlikwidowaly. po prostu taka polityka - chcesz ogladac swoja karte w
    necie, zaloz konto.
    no coz, mnie nie zacheca to do otwarcia konta, ale do niewznawiania
    karty juz troche bardziej.

    G.

  • 4. Data: 2003-10-19 05:51:05
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...ciach...)
    A moze jeszcze cos innego? Podrzuccie kilka
    > pomyslow, pls :).
    > Pozdrawiam
    > Maciej
    ======
    Lukas: "podglad" jest, platna dopiero na 13-stym wyciagu (CHYBA ??? 58;-
    PLN), wazna 2 lata.
    RePozdrawiam :-)!!!
    PL

  • 5. Data: 2003-10-19 08:59:59
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

> [...]
    zastanawiam sie
    > tylko gdzie... mBank? Rajfi? A moze jeszcze cos innego? Podrzuccie

    Jeśli to nie musi być dosłownie przeniesienie, to może Mastercard
    Silver BZ WBK? Drugi system, to drugi system. Zakładam, że inną kartę
    Visa będziesz miał oprócz tego. Jeśli nie, to zostaw sobie Visę Multi i
    dołóż do niej Mastercarda BZ WBK. Szczególnie, jeśli bywasz za granicą.

    > Koszt karty nie powinien byc wiekszy,

    Główna/dodatkowa 58/38 zł.

    >procedura przeniesienia niezbyt uciazliwa,

    Pełna procedura. Ale nie jest taka znowu uciążliwa. Minimum dochodów
    1500 zł. Być może wystarczy zaświadczenie o dochodach. Zamiast historii
    rachunku posłałem kiedyś (dwukrotnie: wraz z wnioskiem o przyznanie i
    wnioskiem o podwyższenie kredytu) kserokopie wyciągów miesięcznych z ING
    BS, z dopiskiem "Świadomy odpowiedzialności..." i podpiseem. Bez
    zastrzeżeń. W ogóle omijałem oddziały, wysyłałem dokumenty pocztą do
    Poznania.

    >oprocentowanie nie ma najmniejszego znaczenia, bardzo chetnie
    > podglad przez Internet

    jest zupełnieniezależny podgląd (bez potrzeby zakładania ROR-u),
    również "podsłuch" przez telefon.

    >i chetnie rowniez jak najmniej autoryzacji ;).

    Na to nie masz co liczyć. To się już u nas ni zdarza. A rządzą tym
    centra rozliczeniowe, a nie wystawca karty.

    CK BZ WBK było swego czasu chwalone przez niejakiego KOJOTa jako
    bardzo dobrze dbające o bezpieczeństwo transakcji i dobrze
    współpracujące z organami ścigania przy wykrywaniu przestępstw i łapaniu
    oszustów.
    Karta ma dobre ubezpieczenie.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 6. Data: 2003-10-19 11:00:18
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> napisał:

> [...]
    > bardzo dobrze dbające o bezpieczeństwo transakcji i dobrze
    > współpracujące z organami ścigania przy wykrywaniu przestępstw i łapaniu

    Hmmm, mam wrażenie, że to bylo już dość dawno... AFAIK KOJOT używa obecnie tylko
    jednej wypukłej karty... DC.

  • 7. Data: 2003-10-19 11:09:19
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > Witajcie,

    Witaj,

> [...]
    > ja miec przez nastepny rok. Wznowienie karty kosztuje 70PLN, nie jest to
    > zatrwazajaca kwota, ale... 'po co przeplacac gdy...' ;).

    ... identyczną kartę można mieć w mB troszkę taniej.

    > Tak wiec moze warto zastanowic sie nad przeniesiem karty... zastanawiam sie
    > tylko gdzie... mBank? Rajfi? A moze jeszcze cos innego?

    Maciek, wydaje mi się że Ty nie potrzebujesz porady w tym zakresie ;-)
    Ale tak już zupełnie na serio, to mam ten sam "problem" i raczej zmienie KK
    multi na KK mB. Koszt karty mB mniejszy, duplikaty tańsze, no i plastik IMHO
    ładniejszy ;)

    > Podrzuccie kilka
    > pomyslow, pls :).

    Rozumiem, że KK citi nie wchodzi w grę ? ;-)))

    > Koszt karty nie powinien byc wiekszy, procedura przeniesienia niezbyt
    > uciazliwa, oprocentowanie nie ma najmniejszego znaczenia, bardzo chetnie
    > podglad przez Internet i chetnie rowniez jak najmniej autoryzacji ;).

    Jak nie ma być autoryzacji, to polecam DC ;-))))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 8. Data: 2003-10-19 11:11:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/19/2003 1:09 PM, Użytkownik Witek napisał:

    > Rozumiem, że KK citi nie wchodzi w grę ? ;-)))

    ;->

  • 9. Data: 2003-10-19 11:13:51
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Hmmm, mam wrażenie, że to bylo już dość dawno... AFAIK KOJOT używa
    obecnie tylko
    > jednej wypukłej karty... DC.

    Fakt, było dawno. Ze 2-3 lata temu. Ale czy to oznacza, że teraz w
    CK BZWBK jest gorzej? A co do DC: jak KOJOT lub ktokolwiek inny może
    sobie pozwolić, to niech ma. Ja nie będę miał, Witek pewnie też. Więc
    obydwaj (i wielu innych) musimy wybierać z kart dla plebsu. A tutaj moim
    skromnym zdaniem wybór istnieje pomiędzy Multi, BZ WBK/Lukasem,
    Raiffeisenem, Citi (choć z powodu zmian wywołanych ustawą o eip karty
    Citi z ich wysoko płatnym ubezpieczeniem znacznie tracą na
    atrakcyjności), eBankiem, Pekao SA, PKO BP SA i kilkoma innymi, z dużo
    mniejszym dorobkiem i uniwersalnością oferty. W takim towarzystwie fakt,
    że KOJOT używa ostatnio wyłącznie DC, nie ma większego znaczenia.
    Większe znaczenie ma za to fakt, że kiedyś chwalił BZ WBK - właśnie za
    współpracę w ściganiu fraudów kartowych.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 10. Data: 2003-10-19 12:24:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jarosław Lech" <j...@k...ODSPAMIACZ.pl> wrote in message

> [...]
    > sobie pozwolić, to niech ma. Ja nie będę miał, Witek pewnie też. Więc
    > obydwaj (i wielu innych) musimy wybierać z kart dla plebsu.

    No wiesz!!! ;) Witek oczywiscie ma DC, mimo wszystko jak widac uzywa kart
    dla smiertelnikow ;).

    > Większe znaczenie ma za to fakt, że kiedyś chwalił BZ WBK - właśnie za
    > współpracę w ściganiu fraudów kartowych.

    Hm... dobrze, ze bank stara sie wspolpracowac w zwalczaniu frodow, ale w tej
    chwili nie ma to zbyt wielkiem znaczenia, bank po prostu dba o swoja kase
    :).

    Maciej