    Subject: Re: Inteligo - urządzenia zaufane
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: MarcinF <m...@i...pl>
    Date: Sat, 6 Feb 2021 23:35:49 +0100

    W dniu 2021-02-06 o 13:06, Kamil Jońca pisze:

    > To, że inteligo do tej pory tego nie chciało. A kiedy psd2 zaczęło
    > obowiązywać?

    To że nie pytali nie oznacza że wcześniej nie była zaufana.
    Prawdopodobnie używają czegoś bardziej zaawansowanego niż
    prymitywne potwierdzenie sms'em kilku zmiennych wysyłanych
    przez przeglądarkę.
    Coś mogło się zmienić, przeglądarka, system operacyjny,
    adresy IP których używasz, w sieci Twojego operatora
    mógł pojawić się ruch oceniany jako podejrzany, albo
    po prostu minął jakiś okres czasu po którym w końcu
    każdego weryfikują.