  • Data: 2021-02-08 10:57:43
    Temat: Re: Inteligo - urządzenia zaufane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:032a0baf-b7f2-4991-b0b0-f9cbae84d173n@g
    ooglegroups.com...
    sobota, 6 lutego 2021 o 13:09:04 UTC+1 Kamil Jońca napisał(a):

    >Przecież to skarbonka, im wolno więcej.
    >W ogóle się dziwię, że to wprowadzili, ciekawe, czy ktoś się upomniał
    >(UE?)?

    UE sie chyba nie upomina. Moze KNF.
    Za to w razie wpadki ... sad moze uznac, ze to wina banku, ktory mial
    za slabe zabezpieczenia.
    A jak polski sad nie uzna, to TSUE uzna - moze przegrywaja pierwsze
    procesy frankowe i juz TSUE nie lekcewaza :-)

    >Ale w sumie nie są jedyni, śp. DB możliwość wyłączenia pikacza
    >wprowadził z rok po obowiązku - a to i tak tylko dla nowo wydawanych
    >kart - a te posiadane albo trzeba było wymienić (chyba umieli
    >duplikaty - bo taki santander "nie umi" - ale nie wiem, czy darmowe)
    >albo czekać na odnowienie.

    Santander chyba umi, ale moze sie nie oplaca - nowa idzie normalnym
    kanałem, nie trzeba się wysilac ..

    J.