  • Data: 2021-02-07 13:06:43
    Temat: Re: Inteligo - urządzenia zaufane
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarcinF <m...@i...pl> writes:

    > To że nie pytali nie oznacza że wcześniej nie była zaufana.
    > Prawdopodobnie używają czegoś bardziej zaawansowanego niż
    > prymitywne potwierdzenie sms'em kilku zmiennych wysyłanych
    > przez przeglądarkę.
    > Coś mogło się zmienić, przeglądarka, system operacyjny,
    > adresy IP których używasz, w sieci Twojego operatora
    > mógł pojawić się ruch oceniany jako podejrzany, albo
    > po prostu minął jakiś okres czasu po którym w końcu
    > każdego weryfikują.

    Może nawet bym się zgodził z tym co piszesz, ale nawet jeśli przyjmiemy,
    że inteligo znało moją wcześniejszą charakterystykę ruchu i nie pytało
    przy logowaniu z desktopa , to w tym czasie dostałem komputer służbowy z
    którego _też_ się logwałem. I w nim pasowwała co najwyżej przeglądarka
    (Firefox) i OS (Linux) cała reszta (jakieś sygnatury sprzętu,
    ciasteczka, ip z którego się łączyłem ) było "nowe". I nawet wtedy nie
    dostałem pytania. Więc jednak pozwolę sobie zostać przy zdaniu, że
    inteligo (i prawdopodobnie IKO) PSD2 wdrożyło jakoś niedawno.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/