  • Data: 2021-02-08 14:20:39
    Temat: Re: Inteligo - urządzenia zaufane
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 8 Feb 2021 04:49:45 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Ale jakim kodem, skoro nie tym z SMS?

    To było parę dni temu i może mi się coś pozajączkowało, ale nie przypominam
    sobie, żeby moja tożsamość była jakoś weryfikowana, zwłaszcza kodem.
    Wystarczyło kliknąć przy okazji logowania, żeby mój komputer został dodany
    do listy zaufanych urządzeń.
    Do banku loguję się tylko z jednego komputera; może już wcześniej mnie
    prześwietlili pod tym kątem, więc nie budził podejrzeń.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl