  • Data: 2021-02-07 12:53:22
    Temat: Re: Inteligo - urządzenia zaufane
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 6 lutego 2021 o 23:35:44 UTC+1 MarcinF napisał(a):

    > To że nie pytali nie oznacza że wcześniej nie była zaufana.
    > Prawdopodobnie używają czegoś bardziej zaawansowanego niż
    > prymitywne potwierdzenie sms'em kilku zmiennych wysyłanych
    > przez przeglądarkę.

    Uuu, "powiedziała zaawansowana skarbonka", bujać to my, a nie nas.
    Dowód - do tej pory NIGDY inteligo o SMS przy logowaniu nie pytało, więc nic im nie
    mogło "minąć" czy się zmienić.
    Takie historie to w citi czy milku, które "zaufowywują" nie przegladarkę, a
    użytkownika - i taki milek co 3 miesiące jednak SMSa chce.
    A taki santander już od ładnego ponad pól roku nie chce - i dobrze.