  • Data: 2023-03-23 19:11:53
    Temat: Re: Google Pay inny nr karty na potwierdzeniu
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Date: Mon, 20 Mar 2023 15:01:35
    From: Dawid Rutkowski
    > Okazało się, niejako w temacie, że chyba właśnie trafił mi się
    > pierwszy w życiu fraud kartowy - i to podobno jeszcze przez GP.
    > Przypadkiem zajrzałem do IKA i widzę w historii transakcję kartą na
    > 10,04 EUR (przeliczoną z 10,69 USD, od niejakiego "Kindle Unltd" z
    > gwiazdką + literki i cyferki) z soboty, rozliczona w niedzielę.
    > Infolinka z aliora (ale ta żywa, a nie bot, który ma chyba na imię
    > "Infolina", też pomysł) potwierdziła, że to przez GP poszło.
    > Raczej bez szans że to ja.
    > Cóż, reklamacja z formularzem poszła, karta zastrzeżona (w sumie i tak
> [...]

    Ciekawe, u mnie też coś podobnego wystąpiło na karcie IKA:
    Miejsce transakcji: OMNISCREATIVE
    Kwota transakcji: -4,44 PLN
    Kwota transakcji w walucie rozliczeniowej: -1,00 USD
    Data transakcji: 02-01-2023
    Data księgowania: 03-01-2023

    Karta z terminem ważności do 2024. Podobnie zastrzegłem i wysłałem
    reklamację z formularzem. Zwrócili kilka dni później. Na GPay nic nie
    było. Numer karty podawałem w paru zagranicznych sklepach. Ciekawe, skąd
    wyciekło.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and