  • Data: 2023-03-23 14:22:00
    Temat: Re: Google Pay inny nr karty na potwierdzeniu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 23 marca 2023 o 12:11:10 UTC+1 J.F napisał(a):

    > Niektorzy maja dluzej. Numer zostaje, a data sie zmienia.

    Takiś uczony?
    To sprawdź najpierw, czy IKA wznawia karty, a potem się mądrzyj.
    Do tego seria tzw. "wielowalutowych" jest dopiero pierwsza - ja miałem jedną z
    pierwszych,
    a była jeszcze ważna do lipca.

    > Podejrzewam, ze w miare łatwo da sie ustalic liste prawdopodobnych
    > numerow kart.
    > Ale tez banki sie moga zabezpieczyc, i np po 5 nieudanej probie
    > zablokowac klienta/komputer/adres IP.

    Próba wystarczy jedna. A hacker ma do dyspozycji ze 100 IP.

    > Z datami waznosci i cvc2?

    CVC2 wylicza się tajnym algorytmem z daty ważności i numeru karty.
    Numery można dawać po kolei, daty ważności takoż.
    Ale amazon chyba wciąż nie wymaga cvc2 (a na pewno był czas, że nie wymagał),
    nie mówiąc o 3D-Secure.

    Tylko mi IKA kartę wydał?