eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-) › Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
  • Data: 2021-11-09 18:14:46
    Temat: Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 13:18, J.F. pisze:
    > Na razie jest inna ciekawostka
    > https://rf.gov.pl/2021/06/10/tsue-publikuje-wyrok-do
    t-przedawnienia/

    >A miało się to NIGDY NIE WYDARZYĆ ;-)
    >Już widzę wielkie OCZY banksterki ;-)

    No nie wiem - na razie to te kredyty ciagle trwaja, i problemu
    przedawnienia nie ma

    To tylko powoduje, ze banki nie beda mogly spac spokojnie przez
    najblizsze 70 lat,
    nawet jak kredyt zostal splacony :-)

    No i moze niewielkiej ilosci kredytow, gdzie klient nie splacal i dom
    poszedl na licytacje.

    J.