eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-) › Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
  • Data: 2021-11-09 21:29:19
    Temat: Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-09-listopada-2021 o 19:12, J.F. pisze:

    > Albo jednak myslaly, ze oferuja kredyt w stabilnej walucie :-)

    I tak WTOPIĆ? Może za dużo myślą w tych bankach. Powinni się trzymać
    bardziej prawa bo znowu sobie krzywdę zrobią ;-)

    > Nawet jak nie widzialy, to musialy sie zabezpieczyc.

    piszesz o cyferkach w komputerze które można też nazywać zabezpieczeniem ;-)

    i banki by pewnie chetnie oddaly te spready,
    > byleby im kredytow nie uniewazniac :-)

    Teraz to trochę za późno. Trzeba było wcześniej się pokajać i proponować
    ugody. Teraz ugody będą TYLKO DROŻSZE dla banków ;-)

    A tak się zapierali, zapierali, pierdolili tu na grupie że wszystko
    zgodne z prawem i widziały gały co podpisywały...

    Teraz się cicho nasze grupowe TUZY ;-)

    > Czynnik byl akurat bardzo jasny.
    źle napisałem. Arbitralnie zmiennego czynnika.

    > A swoboda umow w KC jest.

    I co z tego że na papierze jest jak dyrektywy unijne mówią że konsumenta
    trzeba chronić.

    Nie ważne czy mi się to podoba czy nie. Takie jest prawo

    Ale że banki tego nie ogarnęły na jakim rynku zarabiają? ;-)

    > A ze teraz uznaja ... nie wiadomo dlaczego :-)

    Może jak TSUE. najpierw się wydaje interpretację a w następnym wyroku
    opiera się na tej interpretacji.
    Tak zwane tworzenie prawa przez sądy czy tam sędziokracja ;)

    > Nie wiem, nie rozmawialem, ale klient w 2007 powinien wiedziec, ze
    > waluty troche plywaja.

    Dużo było przykładów nagonki na franki w kwestii "powinien wiedzieć"
    patrz wyżej o dyrektywach unijnych.
    Sorry taki klimat

    > Ale czy nie zgodnie z wytycznymi KNF?

    Jebać KNF. Mogli liczyć porządnie. Bo jak nie wiesz jak się zachować to
    zachowuj się porządnie.

    > No bo wiesz - skoro kredyt frankowy sie klientowi oplacal ... to czy
    > nie byl gorszy dla banku?

    Jak się nie miało tych franków to widocznie się opłacał.
    A może nawet fachowcy za grube miliony przewidziały że kurs WZROŚNIE ;-)
    jest taka ewentualność ;-)

    > Za to mogli w ogole klientowi kredytu udzielic, i tu jest zysk :-)

    Tylko że się okazało że NIE MOGLI i tu jest STRATA ;-)

    > No chyba, ze uwazasz, ze banki doskonale wiedzialy, ze ten kurs zaraz
    > pierdolnie i specjalnie wpedzily klientow w kredyty frankowe, zeby
    > zarobic, gdy kursy podskocza :-)

    Myślę że banki nie są lepiej zarządzane niż Polska za PiSu.
    mogło im się UDAĆ tak samo jak PiSowi się ciągle udaje.

    Tylko cholera za bardzo się udało i się zrobiła afera.

    A mógł kurs pójść w gorę tylko połowę. I wszyscy byliby szczęśliwi

    Jeszcze raz: Sorry taki mamy klimat

    > a tu widzisz - na razie oficjalnym powodem sa te stosunkowo malutkie
    > spready.

    Spokojnie TSUE coś wymyśli ;-)

    > Banki sa za. One wiecej z tego tytulu dostaną :-)

    Właśnie nie bo nie mają podstawy prawnej jako ukarani sprawcy.
    I tu znowu wkraczają unijne dyrektywy.
    I będą kolejne wyroki do zapłaty ale zadośćuczynienie ale dla frankowiczów
    I co zrobisz jak nic nie zrobisz ;-)

    > dlaczego wszystkich ?

    Chodzi o nasilenie tej pierwszej fali. Tak twierdzą ekonomiści i
    wieszczą ZNOWU armagedon i rozwalenie systemu bankowego
    A skoro oni tak twierdzą to jest coś na rzeczy ;-)
    Jest STRACH ;-)

    > jak sie wypracuje linia orzecznictwa, to bedzie sie dzialo.
    > Albo banki zaczna proponowac ugody.
    > Juz proponuja, tylko na razie ponoc niekorzystne.

    Spokojnie ruchy będą te same tylko 2 x szybsze i 2 x lepsze ;-)

    > A bank gral nie bedzie. Taka jest nasza propozycja, a jak sie nie
    > podoba - zapraszamy do sadu.
    > A moze zlozymy nastepna.

    Nic dziwnego. Nigdy nie klepałeś ceny za źrebaka na targu o 5 rano? ;-)

    > Teoretycznie - najwiecej mozesz ugrac teraz, gdy przyszlosc niepewna.
    > Ale widac banki na razie spia spokojnie, i nie chca sie ukladac za
    > wszelka cene.

    To się zdecyduj. Przyszłość niepewna lepsza czy nie chcą się układać a
    jak zaczną to WTEDY można więcej WYTARGOWAĆ

    A ekonomiści się nie mylą. Zbliża się ARMAGEDON ;-)

    > W dodatku ... jak lawina pozwow ruszy, to jak myslisz - ile bedziesz
    > czekal na rozprawe?
    > 10 lat ? :-)

    Ja celuję na ugodę którą będę w stanie zaakceptować.
    jestem rozsądnym wolnym białym człowiekiem

    Tak wiem... takich banki nie lubią ;-)