eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiFrankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-) › Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
  • Data: 2021-11-10 13:29:00
    Temat: Re: Frankowicze vs Bank MILLENNIUM Żeby banksterka nie myślała że sprawa PRZYCICHŁA ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa-10-listopada-2021 o 04:04, J.F. pisze:

    > A jak tu sie trzymac, jak jakby prawo dziala wstecz :-)

    Kto powiedziała że prawo nie działa w stosunku do występków kilka lat
    temu? Jeśli banksterzy faktycznie rozumieją w ten sposób działanie prawa
    to pora zwijać interes. Nie każdy musi mieć bank;-)

    > bilanse wspominaly cos o swapach.

    blablablaaaaa jak mawia Greta ;)

    > Jakos tak. Ale wczesniej ... jesli mowa o spreadzie, to ugoda weszla
    > ustawowo.

    Dlatego od początku mówiłem: ŻADNYCH USTAW!

    > No coz, wydawalo sie zgodne, a atak przyszedl z niespodziewanej strony
    > :-)
    Banki zdziwione że TSUE ich uciska? Nieświadomość starcza czy systemowa?

    > No widzisz - przez 15 lat nikt nie zauwazyl :-)
    Zastanawiające prawda ;) A może unijne trybunały jednak zmieniają to
    prawo w czasie? I co teraz zrobić? PiS mówi jebać TSUE. PO mówi wykonać
    do ostatniego przecinka.

    Czy banki zaczną popierać PiS i jego plugawe rządy? Nie sądzę.

    Trzeba do ostatniego przecinka ZAPŁACIĆ ;-)

    > W Polsce zyjemy, wiec klient powinien wiedzies jak przez 5 lat kurs
    > euro plywal.

    Wspomniałeś o jeuro czyli mieszkamy w UE tam stara śpiewka o ochronie
    konsumenta.
    Argumenty: "powinien wiedzieć" odłóż sobie do szufladki "zapomnieć" ;-)

    > No to liczyli porzadnie. Zgodnie z wytycznymi KNF.
    > Bo potem z kolei KNF mogla policzyc porzadnie ich bezpieczenstwo :-)

    Wracamy do punktu wyjścia jebać KNF bo nic nie daje a tylko marnuje
    nasze podatki. Jebać ochronę banksterki przed upadościami.
    Dać banksterom normalnie funkcjonować na rynku.

    > Jest taka mozliwosc ... ba - po czesci to sami mogli ten kryzys
    > wywolac :-)
    Coś w tym jest ;-)

    > Alez mogli. Tego na razie zaden sad apelacyjny nie podwazyl.
    > Tylko jak widac - diabel tkwi w szczegolach, i szczegoly dzialaja
    > przeciw bankom :-)

    Taki klimat

    > Za źrebaka nie :-)

    To może knura, warchlaka chociażby kurę nioskę... NIC?

    > Tak czy inaczej - watpie, abys "grał ostro" z bankiem.
    > To bank bedzie gral ostro :-)

    Ja to jestem generalnie z kredytu zadowolony i nie chciałbym go
    zmieniać. I dlatego każdy dodatkowy grosz uważać będę za BONUS.
    Takie moje zbójeckie prawo ;-)
    Jeśli nie ma przedawnienia to mogę czekać i te 16 lat jeszcze ;-)

    > Ewentulnie ... wymuszą panstwową pomoc.
    > Ty nie wymusisz :-)
    Jeśli nie ma przedawnienia to z każdym dniem WYMUSZAM ;-)

    > A miales grac ostro :-)

    Ostro ale bez procesowania. Z każdym dniem wywieram NACISK ;-)
    A bank tylko się łudzi, przenosi w czasie i powiększa swoje straty.

    > Ale rozsadna ugoda dla banku, to taka, ktora nie spowoduje Armagedonu

    Jebać armagedon i inny zagrywki banksterki.

    banki mają nadpłynność i chyba tylko 1 czy 2 będą miały problem

    Taką kiedyś diagnozę czytałem. Ale oficjalnie ARMAGEDON JAK NIC ;-)