  • Data: 2021-04-30 16:54:25
    Temat: Re: Frankowicze
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-30 o 11:57, Animka pisze:

    > Pewna osoba płaci raty kredytu hipotecznego zawsze w terminie, a
    > właściwie to nawet z 10 dni przed terminem. Wtrynili ją do Windykacji i
    > nawet rzecznik Finansowy nie mógł nic pomóc (a może on z tej samej
    > elyty). Chyba wszystko przez to, że zamknęła konto osobiste, z którego
    > nie korzysta i co m-c musiała płacić 7 zł. za konto.

    W umowie KH mam jakoś zapisane, że mam utrzymywać konto to utrzymuję.
    Ale masz rację jak zamknęła to na logikę powinni najwyżej ścigać o
    niedotrzymanie warunków umowy - co dalej z tego to wynika to nie wiem i
    nie chcę sprawdzać.

    A może to zadziałało tak:
    - zamknęła konto czyli nie dotrzymała warunków umowy,
    - gdzieś indziej zapisane, że bank może wtedy wypowiedzieć umowę ze
    skutkiem natychmiastowym,
    - wypowiedział i wszystko nie spłacone stało się wymagalne (nie wiem co
    to oznacza w sensie czy trzeba wpłacić tego samego dnia czy kiedy..)
    - nie wpłaciła to windykacja.

    Jeśli tak było to nie za bardzo wiem, co rzecznik finansowy mógłby załatwić.
    P.G.