  • Data: 2021-03-23 20:01:53
    Temat: Re: Do czego prowadzą sztywno utrzymywane niskie stopy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 23.03.2021 o 18:09, J.F. pisze:

    >No właśnie chyba o to chodzi, że ten cały nawis idzie w
    >nieruchomości, a te się do inflacji nie liczą.

    Tylko ... obywatel za swoje srodki, bo nie pieniadze, z banku kupuje
    nieruchomosc ... i te srodki po prostu przechodza na inne konto.

    No chyba, ze kredyt dewelopera splacaja ... ale to raczej obywatel
    bierze kredyt aby kupic nieruchomosc :-)

    >Ale i bez nieruchomości uważam koszyk do liczenia inflacji za kiepsko
    >zbudowany.

    A to nie wiem, bo jakos nie trafilem nigdy co w tym koszyku dokladnie
    jest.
    Jak oni to licza, to tez tylko ogolniki.
    Ale trzeba przyznac, ze jedne towary drozeja, a inne tanieja ...

    J.