  • Data: 2020-11-17 20:44:48
    Temat: Re: DOS na AliorKantor?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
    W dniu 16.11.2020 o 22:14, Adam pisze:

    >CP/M mogłem uruchomić na ZX Spectrum (!).

    W zasadzie nie mogles. Sprzet nie pasowal.

    Byly pewne pomysly, np stacja dyskow ... zapomnialem nazwy, gdzie
    komputer z CP/M byl w stacji, a Spectrum pelnil role terminala.
    Lepiej Timex, bo Spectrum nawet na terminal sie nie nadawal.
    Czyli trzeba bylo zaplacic za dwa komputery i napedy dyskietek - za
    drogo na polska kieszen zwyklego obywatela.

    >Tylko nie wiem po co, bo poza promptem żadnych programów nie było. A
    >może i były, ale nie miałem..

    Programow pod CP/M bylo wlasnie sporo, bardzo duzo w pewnym momencie,
    stad tez IBM PC mial byc nastepca CP/M.

    Ale pod nasze strzechy nie dotarly, bo i CP/M nie dotarl. Za drogi. I
    grac sie nie da :)

    https://archive.org/details/byte-magazine

    Popatrz sobie po reklamach np w roku 1982 ...

    J.