eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCurve zawieszone › Re: Curve zawieszone
  • X-Received: by 2002:a9d:6a92:: with SMTP id l18mr6439364otq.317.1593701440629; Thu,
    02 Jul 2020 07:50:40 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a9d:6a92:: with SMTP id l18mr6439364otq.317.1593701440629; Thu,
    02 Jul 2020 07:50:40 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
    !goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews
    .com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 2 Jul 2020 07:50:40 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5efdee2f$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <0...@g...com>
    <6...@g...com>
    <2...@g...com>
    <b...@g...com>
    <5ef79ef4$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5ef7b233$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5ef9c1cd$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ef9de40$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <6...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5efdee2f$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: Curve zawieszone
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Thu, 02 Jul 2020 14:50:40 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 67
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652126
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 2 lipca 2020 16:24:49 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał:
    > >Przyszła ekspresem - wg papierka wysłana 1 lipca, doszła dziś rano -
    > >2 lipca (a zamówiona 30 czerwca po 17 - aż musiałem sprawdzić we
    > >własnym poście, bo nie wierzyłem własnym oczom >jak dziś ją w
    > >skrzynce znalazłem).
    > >Żeby poczta polska tak działała to ja nie pamiętam. Pomogła
    > >militaryzacja?
    >
    > Moze zaplacili za priorytet :-)
    >
    > Wysylane z Polski czy z zagranicy ?
    >
    >
    > Bo w zasadzie ... gdzie sie maja te listy podziewac przez dwa dni ?
    >
    > Natomiast jakos tak blyskawicznie spersonalizowali, zapakowali w
    > koperte, dostarczyli na poczte ...
    >
    > Ewentualnie ... czyzby teraz mniej kart, i listow, to i kolejki
    > krotsze ?
    > No i moze sezon urlopowy sie jeszcze nie zaczal.
    >
    > A propos - oni sie chwalili ile maja klientow w Polsce ?
    > Bo przygotowac np 100 tys kart ...

    Też bym się napił...
    Nie chodziło o kartę curve - bo tych nie wysyłali nowych, bo nie musieli - tylko o
    "limitowaną MC" z mBąka - tym razem wydaną z okazji 26. pol'and'rock (dawniej zwanego
    przystankiem woodstock).
    Kart mBąk przygotował 15 tysięcy, wg licznika na stronie
    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debeto
    we/karta-polandrock-2020/
    zostało jeszcze 12656 sztuk, więc nie ma jakiego oszałamiającego zainteresowania.

    Ale tak czy siak do tej pory kartę D+2 od zamówienia (i to jeszcze zamówienie w D+0
    późnym popołudniem, a doręczenie D+2 z rana - inna sprawa, że jak już to tylko z
    rana, bo tylko wtedy listonosz chodzi) dostałem jedynie platynę z santandera -
    wysyłaną kurierem (choć tak szybko dotarła tylko dlatego, że przesyłka mieści się do
    skrzynki - bo co z tego, że kurier ma dla mnie na drugi dzień paczkę, jak mnie nie ma
    w domu).
    Zwykle czeka się ok. tygodnia - choć tu też pytanie, ile czeka się na produkcję, ile
    na dostarczenie z banku na pocztę, a ile na dostarczenie przez pocztę do skrzynki.
    Do tej pory jakiekolwiek próby przyśpieszania, np. przez santander poprzez wysyłkę
    kredytówek mc world poleconym, powodowały jedynie wqurwienie klientów - musiałem po
    tą kartę iść na pocztę i stać ponad pół godziny (to była inspiracja do zamówienia
    usługi "polecony do skrzynki" - polecam, niestety nie działa dla poleconych z
    potwierdzeniem odbioru - ale takie to tylko z sądu albo od podatku od nieruchomości -
    którego swoją drogą w tym roku jeszcze nie dostałem, po tym jak w DC mieli "bardzo
    dobry pomysł", by przenieść to z wydziałów budżetowych dzielnic do wspólnego "centrum
    obsługi podatnika").

    Więc się zastanawiam, czy pomogło zmilitaryzowanie poczty, czy też może na "wybory
    kopertowe" tak się zupgrade'owali? A może rzeczywiście listów mniej (w sprzedaży KK w
    ogóle jest zapaść) i dają radę dostarczać?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1