  • Data: 2020-09-14 15:06:48
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 14:59:35 UTC+2 użytkownik Wojtek napisał:
> [...]
    z rachunkami już posiadanymi, więc nie trzeba nigdzie wpłacać/wypłacać. Kursy też
    bardzo dobre. W AK mam na stałe obniżony spread, ale w Citi kursy nawet minimalnie
    lepsze niż w AK z obniżonym spreadem. Ciekawe czy to na stałe czy na początek. Na
    razie jest jakiś błąd, przynajmniej u mnie, jak próbuje wymienić EUR na PLN, to mi
    system zwraca że nie mam rachunku w PLN, a przecież mam...

    > Jeszcze jakby poprawili kursy wymiany na swoich KK... na razie karty
    > aliora wygrywaja.

    Karty aliora (a ściślej kantoru) wygrywają tylko wtedy, gdy sobie WCZEŚNIEJ złotówki
    na walutę (przynajmniej na euro) wymienisz.
    Jeśli wymiana na być post factum, to alior ma jeszcze gorsze kursy niż citek dla
    kredytówek.