  • Data: 2020-09-14 20:07:53
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Stiwi <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, September 14, 2020 at 10:03:29 PM UTC+4, Dawid Rutkowski wrote:
    > A działa już wymienianie?
    > Bo na razie to citi jest najlepszy tylko teoretycznie.

    Teoretycznie działa, próbowałem dla pary EUR/USD i działa, ale EUR/PLN nie mogę nic
    wymienić bo system mówi że nie mam rachunku w PLN:

    "W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące braku możliwości wymiany waluty za
    pośrednictwem usługi Citi Kantor z przykrością informuję, że odnotowujemy losowe
    nieprawidłowości w działaniu serwisu bankowości elektronicznej we wskazanym zakresie.
    Problem jest zgłoszony do analizy technologicznej."

    W Citi Kantor jak klikam portfel walutowy, to widzę rachunki walutowe, ale nie PLN...
    PLN mam saldo zerowe jako jedynego z rachunków i może dlatego go nie pokazuje w Citi
    Kantor. Myślałem, że z mBank ekspres eliksir spróbuje, ale chyba Citi tego nie
    obsługuje, skoro nie pokazuje mi się taka opcja w mBanku.