  • Data: 2020-09-14 21:42:04
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kliknij, nie gryzie ;)

    Jak system ma jakieś błędy to nie byłbym taki pewny :)

    > A typ konta zmieniasz?

    Coś mi miało zająć tydzień, a zajęło półtora miesiąca.
    Skończyłem w zeszłym tygodniu. W lipcu, sierpniu wyrwałem się z pracy
    tylko na 2 dni.
    W międzyczasie pojawiło się ileś tematów 'na wczoraj'.
    21:40 a ja właśnie postanowiłem na dziś kończyć pracę.
    Nie wiem w co mam ręce włożyć, a Ty mi zawracasz głowę kontami :)

    Bardziej mnie zastanawia co można zrobić aby inflacja nie zżarła tej
    trochę kasy co się ma. Za mało na nieruchomość (no może na garaż by
    starczyło tylko po co mi).
    Na giełdzie to raczej bym przegrał niż wygrał (pewnie trzeba mieć czas,
    a tego mi najbardziej brakuje).
    Lokaty to chyba najgłupszy pomysł obecnie.
    Waluty - chyba wszyscy drukują na potęgę...
    No pojęcia nie mam :(
    P.G.