  • Data: 2020-09-14 14:59:32
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Wojtek <w...@m...mail.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/09/2020 15:28, Stiwi wrote:
    > Rewolucja w Citibanku. W Przeciwieństwie do Alior Kantor, Citi zintegrował kantor z
    rachunkami już posiadanymi, więc nie trzeba nigdzie wpłacać/wypłacać. Kursy też
    bardzo dobre. W AK mam na stałe obniżony spread, ale w Citi kursy nawet minimalnie
    lepsze niż w AK z obniżonym spreadem. Ciekawe czy to na stałe czy na początek. Na
    razie jest jakiś błąd, przynajmniej u mnie, jak próbuje wymienić EUR na PLN, to mi
    system zwraca że nie mam rachunku w PLN, a przecież mam...

    Jeszcze jakby poprawili kursy wymiany na swoich KK... na razie karty
    aliora wygrywaja.

    w.