  • Data: 2020-09-15 11:42:50
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kliknij, nie gryzie ;)

    Tak ten Kantor podpięli pod konto, że dziś w pośpiechu zamiast kliknąć w
    konto to kliknąłem w "Przejdź do Citi Kantor" bo widziałem to jako
    "Przejdź do Konta".

    Otworzyło mi się. Kliknąłem Kup Euro i mogłem coś dalej decydować.
    Tylko, że zamiast kup to tam są jakieś zlecenia i zlecenia warunkowe.
    Dla mnie Kantor to jest coś takiego: jest okienko i są ceny, podchodzę i
    kupuję lub sprzedaję.
    A tu to wygląda, że podchodzę do okienka i jak przyjdzie moja kolej to
    mogę położyć kasę na ladzie i powiedzieć: jak szef każe zmienić na
    wyświetlaczu kwotę na taką a taką to wtedy proszę dla mnie kupić i
    kiedyś przyjdę odebrać.
    Jeśli tak to działa to jest to coś więcej niż 'zwykły kantor'.

    W każdym razie mimo, że mam tylko konto w PLN to kantor mi się otworzył
    - bo chyba taka była wątpliwość.
    P.G.