  • Data: 2020-09-14 12:21:11
    Temat: Re: Citi Kantor
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 września 2020 09:34:31 UTC+2 użytkownik Stiwi napisał:

    > Citi także dużo częściej odświeża kurs niż IKA.

    W forex chcesz się bawić? ;P
    Ale właśnie to odświeżanie sprawia, że jeśli chcemy robić porównania na trzecim, a
    czasem i jedynie czwartym miejscu po przecinku, to trzeba podawać w celu porównania
    nie kursy tylko w jedną stronę, nawet wzięte z dwóch jednocześnie zalogowanych
    okienek, tylko muszą być w obie strony, żeby można było porównać średni spread - bo
    to on pokazuje jakość oferty, mimo że czasem jest lekko w którąś stronę przesunięty.

    Np. u mnie dziś przed 12 (santandera nie mogłem porównać bo akurat się im kantor
    zepsuł):

    citi - rzeczywiście najlepszy, choć nie jestem gold - zobaczymy, jak długo się to
    utrzyma:
    EUR/PLN 0,0209
    USD/PLN 0,0160
    CHF/PLN 0,0200
    GBP/PLN 0,0224
    EUR/USD 0,0053

    IKA - u mnie po zalogowaniu:
    EUR/PLN 0,0214
    USD/PLN 0,0183
    CHF/PLN 0,0202
    GBP/PLN 0,0240
    EUR/USD 0,0055

    ika na stronie (nie sądziłem, że mam tak dobrą ofertę):
    EUR/PLN 0,0296
    USD/PLN 0,0250
    CHF/PLN 0,0277
    GBP/PLN 0,0323
    EUR/USD 0,0109

    mBąk:
    EUR/PLN 0,329
    (innych nie mam, bo nie mam kont w innych walutach , a nie chce mi się do testów
    zakładać).