  • Data: 2020-09-12 18:57:08
    Temat: Re: Citi . CitiKonto. Nie dla kazdego.
    Od: "ol34" <t...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:92d4d206-5a8c-4a00-8112-b8804d3cce87o@googlegro
    ups.com...
    W dniu sobota, 12 września 2020 16:43:44 UTC+2 użytkownik ol34 napisał:
> [...]
    ulamin---citikonto-finansowa-rewolucja.pdf

    > oferta "CitiKonto. Finansowa Rewolucja"
    >
    > "Nowe citi konto" może założyć każdy (chyba że już ma indywidualny ROR w
    > citi, wtedy może założyć jako wspólne albo zmienić obecny na "nowe citi
    > konto").

    Skąd wiesz, że " KAŹDY może założyć jako wspólne albo zmienić obecny na
    "nowe citi konto")." ?

    Z jednego już się wycofałeś ("chyba, że już ma indywidualny ROR w citi")
    i dobrze.
    Ale nadal nie zauważasz/nie rozumiesz/pomijasz pkt 6a regulaminu.
    (cytat wyżej).