  • Data: 2020-09-12 18:13:07
    Temat: Re: Citi . CitiKonto. Nie dla kazdego.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 września 2020 16:43:44 UTC+2 użytkownik ol34 napisał:
> [...]
    ulamin---citikonto-finansowa-rewolucja.pdf

    > Przeczytaj uważnie i powoli pkt 6 regulaminu.
    > Cytat jest wyżej.

    To Ty przeczytaj, czego dotyczy oferta "CitiKonto. Finansowa Rewolucja" i nie pisz
    głupot.
    "Nowe citi konto" może założyć każdy (chyba że już ma indywidualny ROR w citi, wtedy
    może założyć jako wspólne albo zmienić obecny na "nowe citi konto").
    A oferta mówi o tym, że można DODATKOWO dostać do 150zł na start - jeśli się nie
    miało ROR w citi od 1.01.2020 - i o tym wykluczeniu też w moim poście było.
    Więc zdecyduj się, czy nie dla wszystkich jest konto, czy jednak tylko premia.