  • Data: 2022-08-16 20:20:05
    Temat: Re: Będą zmiany w podatku Belki!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Tak na szybko
    > https://www.gov.pl/web/tarczaantykryzysowa
    >
    > 300 mld? Ale czy to rzeczywiste, czy plany, czy propaganda ..

    No ale tak realnie, Polaków jest ile? Poniżej 40 mln?
    To masz tu średnio > 7500 zł / osobę. Wliczając niemowlęta itd.
    Dostałeś tyle?
    Piszę o osobach, ale pomoc dla firm pośrednio trafia do ludzi. Twoja
    firma dostała tyle?

    Bo ja znam jedną osobę, która dostała. Nie tyle, ale 2/3 tego, kupę
    kasy. No i dostała = (częściowo) nie musiała płacić za prowadzenie
    działalności, której zakazano jej prowadzić.

    Natomiast oczywiście jeśli pojęcie "pomocy" potraktuje się "nieco
    szerzej", to nie wątpię że taka, a nawet większa suma mogła zostać
    wydana.

    > A jest wzrost?
    > akurat oficjany wzrost zadluzenia powinien z deficytu wynikac.

    I wynika?

    > A rozwija sie jakis przemysl, czy przenosi do Chin?

    Obecnie, to chyba w drugą stronę. Niektórym lekko otworzyły się oczy.
    Nie tylko przez pandemię i chińskie lockdowny, ale także np. ze względu
    na zagrożenie Taiwanu i związane z tym zagrożenie eksportu z ChRL.
    --
    Krzysztof Hałasa