  • Data: 2022-08-17 21:32:47
    Temat: Re: Będą zmiany w podatku Belki!
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16 sie 2022 o 18:45, Krzysztof Halasa pisze:

    > Ale to głównie także z punktu widzenia państwa - nie społeczeństwa.

    Czym jest państwo? Mamy podział na 'oni' i 'my'? ;)

    - podział na:
    tych, którym się po prostu należy
    motłoch zap********jący ;) na ww.

    - czy jakiś inny podział?...

    -=-

    Wysoka inflacja to dochodowe podatki od niczego. ;)
    Państwo zyskuje -- motłoch traci, ale w efekcie ów motłoch nie chce
    takiego państwa, co może źle zaowocować...

    Można długo i namiętnie mówić o ,,cudzie nad Wisłą'', ale może warto
    zauważyć, że ów cud nastąpił po odezwie Witosa?... 20 lat później
    Witosa zabrakło, polska armia załamała się w kilka dni...

    Kozacy walczyli w obronie Rzeczypospolitej -- po czym trafiali pomiędzy
    chłopstwo... Czym zaowocowało takie traktowanie? -- najpierw utratą
    części Ukrainy, później niepodległości/państwowości...

    -=-

    Mnie podoba się szwajcarski częstozmian władzy...
    Władza przywiera do koryta, wypalają się jej pomysły -- warto często
    zmieniać...

    --