  • Data: 2022-08-17 22:12:09
    Temat: Re: Będą zmiany w podatku Belki!
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16 sie 2022 o 16:27, J.F pisze:

    > Bo w kryzysie obywatele zaczynają kazdą złotowke oglądac przed
    > wydaniem i ceny nie rosną. A w okresie hossy to im swietlane
    > perspektywy skrzydel dodają, także w wydatkach.
    Prowadzę eksperyment. Kupiłem przed kwadransem mleko w Biedronce, płacąc
    2.99 pln za litr tłustego (3.2%) w butelce, bo takie było najtańsze...
    Zanim jutro kupię kolejną butelkę -- pooglądam wszystkie złotówki, które
    mam -- a nuż (nuże) rzucą tańsze mleko, 2%, po 2.79 pln za litr... Do
    tej pory nie kojarzyłem oglądania złotówek z brakiem taniego mleka...

    Dam znać o wynikach eksperymentu...

    Może trzeba by zatrudnić złotówkowych oglądaczy?
    Stworzyć miejsca pracy?
    Może by nawet warto było zatrudnić do tego zadania krowy?!
    Stoją bezczynnie w oborach czy na pastwiskach -- żrą, przeżuwają,
    żyją jako pasożyty!!! Niech przynajmniej spróbują uczynić coś
    pożytecznego... ;)

    --