    Date: Sat, 16 Jul 2022 07:56:08 +0200
    Subject: Re: Awaria w ALIOR BANK
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>

    > Ale to ideowo?
    > Czy oszukali?

    Kiedyś nie przeszedł mój wniosek, bo powiedziałem, że nie wysyłam
    ksero dowodu, tylko weryfikacja w oddziale i powiedzieli, żebym spadał.
    Teraz czekam aż będzie jakaś wiśnia, której potrzebuję
    (wtedy potrzebowałem tego smartfona na cito)

    > W interesach nie ma złości ;>
    > I nie ma lepszej zemsty na banku, niż wziąć wiśnie, używać ich karty tylko do
    bankomatu (oni płacą za Twoje wypłaty), nie trzymać tam swojej kasy, spłacać KK w GP,
    a wydaną sumę trzymać na koncie oszczędnościowym (żeby w razie czego było co wypłacić
    z bankomatu), dzwonić co pół roku z pytaniem, czy nie ma przypadkiem oferty moneyback
    w razie jakbyś chciał zrezygniwać z KK, i jeszcze brać pożyczki z ujemnym RRSO ;>
    > Wszystko to w citku działa, odbijesz sobie z nawiązką.

    Nie dotarłem jeszcze do takiego etapu, żeby analiza wskazywała, że jedną
    KK citka,
    wypłacę bezkosztowo z bankomatu z rachunku oszczędnosciowego.
    To różne karty czy jedna?

    > Nie no, 4 osoby, ale do kasy, to po 5-10 minut chyba..

    No to 40 minut te cztery osoby plus ta co siedziała już przy stanowisku.
    Co ciekawe osoby takie 50+ a nie kojarzyłbym tak klientów tego banku.
    Do tego dojdzie jeden klient z problemem i się zrobi godzina

    > Pułapka polega na tym, że głupek pamięta wszystkie stare hasła i nie da wrócić do
    poprzedniego.
    > Na szczęście procedura "odzyskaj hasło" kasuje cała tą listę.

    Prawie wszędzie pamięta.
    W bankach to jeszcze pół biedy, bo nie wymusza zmiany cyklicznie
    jak np Płatnik.

    > Eee, myślałem że szykujesz zapas euro na wypadek padnięcia getoutu, a tu na waciki
    ;>
    > Choć sam 100 euro wypłacałem w tym śp. oddziale.

    Staram się mieć trochę więcej w gotówce, więc jak wypłata bezkosztowa
    i bez zbędnej straty czasowej w oddziale stała się kłopotliwa, to
    przerzuciłem
    się na wypłatę z bankomatu w Niemczech.
    Wyjazd kilka razy w roku - wypłata trzema kartami. Tak na waciki, ale do
    większej
    kwoty w oddziale i tak musiałbyś się awizować, więc dodatkowo nie wtedy
    kiedy mi pasuje..