  • 1. Data: 2022-07-14 20:58:41
    Temat: Awaria w ALIOR BANK
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Od przedpołudnia nie działają karty debetowe wydane przez ALIOR BANK.
    Kredytowe działają. Nie można płacić w sklepach, ani nie można wypłacić
    pieniędzy z bankomatów, ani EURONET, ani własnego bankomatu ALIOR w
    Oddziale. Na stronie banku nie ma słowa wyjaśnienia, albo przynajmniej
    informacji, do kiedy należy się spodziewać problemu. Infolinia
    stwierdza, że "w dniu dzisiejszym czas oczekiwania może być znacząco
    dłuższy", a potem automat informuje, że karty nie działają i "pracują
    nad tym". Podobno chodzi BLIK. Czy ktoś wie, do kiedy to może tak wyglądać?
    --
    Robert Tomasik

  • 2. Data: 2022-07-14 22:26:39
    Temat: Re: Awaria w ALIOR BANK
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:62d06762$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    user Robert Tomasik pisze tak:

    > Czy ktoś wie, do kiedy to może tak wyglądać

    Wymieniamy WLZ. Chłopaki robią co mogą.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2022-07-15 03:58:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1

    > Wymieniamy WLZ. Chłopaki robią co mogą.

    Co to WLZ?

    Wpłatomat Aliora nie wziął ode mnie szmalu we czwartek...
    [niby dobrze -- nie lubię sytuacji, gdy ktoś lub cos zabiera mi forsę...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.*_'

  • 4. Data: 2022-07-15 07:27:00
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

> [...]
    > dłuższy", a potem automat informuje, że karty nie działają i "pracują
    > nad tym". Podobno chodzi BLIK. Czy ktoś wie, do kiedy to może tak wyglądać?

    To nie awaria, to zaplanowane prace.
    Był komunikat przed zalogowaniem, ale już nie ma. Jest następny o
    sobocie 16/07

  • 5. Data: 2022-07-15 08:08:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:taqhkr$1c4s$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Co to WLZ?

    najgrubszy kabel z prądem

    Zdzich mówi, że dziś skończymy?

  • 6. Data: 2022-07-15 09:23:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.07.2022 o 07:27, Krzysztof kw1618 pisze:

    > To nie awaria, to zaplanowane prace.
    > Był komunikat przed zalogowaniem, ale już nie ma. Jest następny o
    > sobocie 16/07

    Ale ja się tam niezbyt często loguję. Może warto było SMS wysłać do
    klientów przed, bo to podkopuje zaufanie do banku. Po takim numerze
    muszę rozwiązać problem zapasu gotówki, jakby drugi kabel wymieniali. To
    nie kilka godzin problemu, a dwa dni.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-07-15 12:37:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 15 lipca 2022 o 08:08:37 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:taqhkr$1c4s$1...@gioia.aioe.org>

    > najgrubszy kabel z prądem
    >
    > Zdzich mówi, że dziś skończymy?

    LOL :D
    Ale wytłumaczenie niedziałania debetówek (przy działających kredytówkach, ciekawe,
    czy dałoby się wypłacić z bankomatu, a potem zażądać zwrotu prowizji?) równie "dobre"
    jak "podobno chodzi o blik" ;>

  • 8. Data: 2022-07-15 12:50:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 15 lipca 2022 o 09:24:18 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > klientów przed, bo to podkopuje zaufanie do banku. Po takim numerze
    > muszę rozwiązać problem zapasu gotówki, jakby drugi kabel wymieniali. To

    Reklamację napisz z żądaniem odszkodowania.
    Ja ostatnio Jagiełłę przytuliłem :)

    A w ogóle to w jakiejkolwiek ważnej sprawie polegasz na jednym banku?
    Skoro już masz masz podkopane zaufanie to otwieraj w kolejnych bankach rachunki.
    W temacie awaryjnej wypłaty gotówki z bankomatu polecam:
    - citi - prowadzenie+debetówka darmowe, 4 wypłaty z dowolnego bankomatu na miesiąc
    darmowe, 3 express elixir na miesiąc darmowe (żeby się nie stresować, że kasa
    "rozczłonkowana" - w razie potrzeby w minutę może dojść przelew do 5k do innego
    banku), do tego bankomaty citi - fakt, mało ich - wypłacają też euro i dolary, a po
    "podpięciu" debetówki pod konto w euro płatności zagraniczne bez dodatkowej prowizji,
    - kantor aliora - no ale to mimo wszystko też alior - więc tylko dla innych napiszę:
    prowadzenie+debetówka darmowe, 1 wypłata z dowolnego bankomatu na miesiąc darmowa, po
    "podpięciu" debetówki pod konto w euro płatności zagraniczne bez dodatkowej prowizji.

    W citku możesz dodatkowo przytulić 280zł wisienek.
    Do obu banków mogę Ci podać moje kody polecające

    PS.: Wszystko na serio.

  • 9. Data: 2022-07-15 13:20:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Reklamację napisz z żądaniem odszkodowania.
    > Ja ostatnio Jagiełłę przytuliłem:)

    JA mam świadomość, ze to tylko jest technika i może się popsuć. Braku
    profesjonalizmu dopatruję się w sposobie obsługi tego zdarzenia. Jakby
    wysłali SMS, to bym się nie denerwował, nie sprawdzał nerwowo. Czy nie
    stało się coś na rachunku, bo może ktoś wyprowadził środki. Może włamał
    się na konto. Nie denerwował, że padła karta - ale dwie moja i żony
    jednocześnie, to musiałby być jakiś impuls elektromagnetyczny, a i
    dlaczego kredytówka nie padła?

    > A w ogóle to w jakiejkolwiek ważnej sprawie polegasz na jednym banku?

    Tak.
    > Skoro już masz maz podkopane zaufanie to otwieraj w kolejnych bankach rachunki.

    Nigdy nie kombinowałem w ten sposób, bo nie chce mi się ogarniać wielu
    banków.

    > W temacie awaryjnej wypłaty gotówki z bankomatu polecam: >
    > W citku możesz dodatkowo przytulić 280zł wisienek.
    > Do obu banków mogę Ci podać moje kody polecające

    Jak dawniej było to dla mnie bardziej krytyczne, to miałem dodatkową
    kartę z CINKCIARZ.PL w EURO rozliczaną. Nie było problemu z zasileniem,
    jak gdzieś wyjeżdżałem. Po prostu teraz trzeba kilka stówek wybrać i
    trzymać.

    Podobno działał BLIK, ale nie używam tego "wynalazku".

    --
    Robert Tomasik

  • 10. Data: 2022-07-15 13:21:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    czy dałoby się wypłacić z bankomatu, a potem zażądać zwrotu prowizji?) równie "dobre"

    Chodził BLIK, a nie chodziło o BLIK. Natomiast naprawili i od kilku
    godzin działa.

    --
    Robert Tomasik