    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 15 Jul 2022 14:31:56 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Awaria w ALIOR BANK
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 15 lipca 2022 o 22:46:52 UTC+2 cef napisał(a):

    > Citka bojkotuję.

    Ale to ideowo?
    Czy oszukali?
    W interesach nie ma złości ;>
    I nie ma lepszej zemsty na banku, niż wziąć wiśnie, używać ich karty tylko do
    bankomatu (oni płacą za Twoje wypłaty), nie trzymać tam swojej kasy, spłacać KK w GP,
    a wydaną sumę trzymać na koncie oszczędnościowym (żeby w razie czego było co wypłacić
    z bankomatu), dzwonić co pół roku z pytaniem, czy nie ma przypadkiem oferty moneyback
    w razie jakbyś chciał zrezygniwać z KK, i jeszcze brać pożyczki z ujemnym RRSO ;>
    Wszystko to w citku działa, odbijesz sobie z nawiązką.

    > 4 osoby czekają a jedna obsługuje, to oznacza, że będę czekał prawie
    > godzinę.
    > Wyszedłem akurat z Santandera, który to oddział odwiedziłem po raz pierwszy
    > od chyba 10 lat a załatwianie skumulowanych spraw z doradca zajęło ponad
    > godzinę
    > Może to i wygoda, ale nie mam tyle czasu na stanie w kolejkach.

    Nie no, 4 osoby, ale do kasy, to po 5-10 minut chyba..
    Chyba że teraz jest tam tak jak w "moim" oddziale santandera - są 2 stanowiska
    kasowo-doradcowe i ze 3 (i jakieś VIP, wiecznie zamknięte ;) tylko doradcowe - ale
    wszystkie z siedzeniami dla klientów.
    Ale jak się te 2 kasowo-doradcowe zablokują w trybie "doradca", to d4, do kasy
    poczekasz.
    Choć jak raz tam byłem to koleś przyniósł do kasy kupę groszaków i liczyli ;>
    Ciekawe, czy to było złośliwie, bo jakąś karę spłacał?

    W drugą stronę głupotę zrobili w milku - tam kiedyś było tak, że były stanowiska
    kasowe - klient na stojąco - oraz doradcowe - można było usiąść.
    Teraz je zuniwersalnili, ale krzeseł nie dostawli - no i ostatnio wylosowałem
    zakładanie konta na stojąco.
    Jeszcze mnie pani zaciągnęła do ich komputera i kazała się zalogować i ustawić hasło.
    No to wpisałem jakieś z kciuka, przecież na obcym kompie nie będę wpisywał mojego
    uniwersalnego hasła 8-cyfrowego (a nie miałem już siły się z nią kłócić po tym
    staniu, a jeszcze deszcz padał).
    Ale to było przed urlopem - a po urlopie, jak się chciałem wziąć za konfigurację, to
    się musiałem kciuka spytać, co też tam powypisywał wtedy...
    Ale obyło się bez "zapomniałem hasła" ;>
    Co się przydaje - np. w durnym fracuzie, jak zmieniasz hasło maskowane na normalne to
    trzeba też zmienić hasło.
    Pułapka polega na tym, że głupek pamięta wszystkie stare hasła i nie da wrócić do
    poprzedniego.
    Na szczęście procedura "odzyskaj hasło" kasuje cała tą listę.

    > To wolę sobie wypłacić w bankomacie u Niemców.

    Eee, myślałem że szykujesz zapas euro na wypadek padnięcia getoutu, a tu na waciki ;>
    Choć sam 100 euro wypłacałem w tym śp. oddziale.