  • 1. Data: 2023-03-18 09:57:09
    Temat: Platnosc karta, Adres: DMS
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Płaciłem za coś kartą, na wyciągu z banku w szczegółach transakcji
    Miasto: Warszawa
    Adres: DMS
    Tytuł: 000498849 xxxxxxxxxxxxxx
    i za chusteczkę nie pamiętam, co kupowałem (ponad dwie stówki).
    Generalnie mocno mnie złości przy wyciągach z kart brak konkretnego adresu
    dokonywania transakcji (bywa najczęściej przy jakichś
    jednoosobowych sprzedawcach)

  • 2. Data: 2023-03-18 21:59:07
    Temat: Re: Platnosc karta, Adres: DMS
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 18 marca 2023 o 09:57:14 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > Generalnie mocno mnie złości przy wyciągach z kart brak konkretnego adresu
    dokonywania transakcji (bywa najczęściej przy jakichś

    No to reklamacja, sprawdzą i powiedzą.
    Dzieci we mgle z tymi kartami i bankami.
    Ew. sprawdź w KRS, może znajdziesz tą DMS sp. z o.o. najprawdopodobniej.
    Często sklepy w miarę znanych marek prowadzone są przez spółki o nazwach prosto z
    krzaków.

  • 3. Data: 2023-03-18 22:09:01
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2023-03-18 o 09:57, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Generalnie mocno mnie złości przy wyciągach z kart brak konkretnego
    > adresu dokonywania transakcji (bywa najczęściej przy jakichś

    Taaa... jest to irytujące. Gdzieś zapłacisz, potem analizujesz wyciąg, a
    tu nazwa z kosmosu, niby potem sobie przypominasz, że to jest to.

  • 4. Data: 2023-03-18 23:07:06
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.03.2023 o 22:09, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Taaa... jest to irytujące. Gdzieś zapłacisz, potem analizujesz wyciąg, a
    > tu nazwa z kosmosu, niby potem sobie przypominasz, że to jest to.

    Kawę kupiłem, to akurat pamiętam

    TRANSAKCJA ZAKUPU
    AUTOMATY UVP STARE BABICE PL

    Z całą pewnością nie było to w Starych Babicach.

    Albo

    TRANSAKCJA ZAKUPU
    PIOTR KREGIELEWSKI WARSZAWA PL

    To jest bufet w biurze. Bufetowy nazwiska nigdzie nie podaje.

    Albo

    TRANSAKCJA ZAKUPU
    MPSA - A 24 WARSZAWA PL

    To jest bilet miesięczny.

    MJ

  • 5. Data: 2023-03-19 10:35:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 18 marca 2023 o 23:07:10 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):

    > Kawę kupiłem, to akurat pamiętam
    >

    > TRANSAKCJA ZAKUPU
    > AUTOMATY UVP STARE BABICE PL
    >
    > Z całą pewnością nie było to w Starych Babicach.

    Firma ma siedzibę w starych babicach.

    > Albo
    >
    > TRANSAKCJA ZAKUPU
    > PIOTR KREGIELEWSKI WARSZAWA PL
    >
    > To jest bufet w biurze. Bufetowy nazwiska nigdzie nie podaje.

    Myślisz, że to akurat nazwisko bufetowego?
    Śmieszne są też franczyzowe mcdonaldy.

    > Albo
    >

    > TRANSAKCJA ZAKUPU
    > MPSA - A 24 WARSZAWA PL
    >
    > To jest bilet miesięczny.

    Mennica Polska SA.
    Plus numer automatu.

    Żeby nie skłamać, to chyba te żółto-niebieskie Asec (to są chyba te same automaty, co
    miała mennica w poprzedniej generacji - i które zostały wycofane, bo miały za mało
    miejsca na monety do wydawania reszty - i potem magicznie wróciły w przemalowanych
    obudowach) mają w opisie lokalizację - ale raz trafiłem na przeniesiony z innej
    części miasta.
    Choć może to był bankomat euronet przeniesiony gdzieś z centrum do śp. oddziału db
    koło mnie.

  • 6. Data: 2023-03-19 10:39:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 18 marca 2023 o 22:09:06 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):
    > Taaa... jest to irytujące. Gdzieś zapłacisz, potem analizujesz wyciąg, a
    > tu nazwa z kosmosu, niby potem sobie przypominasz, że to jest to.

    Skoro analizujesz wyciąg to zbieraj slipy.
    Kiedyś tak robiłem i porównywałem, ale szybko zrobiło się za dużo terminali i
    dziesiątki transakcji po kilka zł (teraz po kilkanaście :( ) (tzn. u żony, ale
    grzecznie zbierała) i przerosło mnie to, teraz już tylko zwroty każę zbierać.

  • 7. Data: 2023-03-19 10:44:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-18 o 22:09, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Taaa... jest to irytujące. Gdzieś zapłacisz, potem analizujesz wyciąg, a
    > tu nazwa z kosmosu, niby potem sobie przypominasz, że to jest to.

    Często kwoty, których nie możemy zidentyfikować:
    parking gdzieś za 4 czy 6 zł a nazwa
    zupelnie nie powiązana z miejscem gdzie się wjeżdża
    ani z charakterem opłaty.

  • 8. Data: 2023-03-19 13:06:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.03.2023 o 10:39, Dawid Rutkowski pisze:

> [...]
    > transakcji po kilka zł (teraz po kilkanaście :( ) (tzn. u żony, ale
    > grzecznie zbierała) i przerosło mnie to, teraz już tylko zwroty każę

    Odkryłeś kiedykolwiek rozbieżność? Tak z ciekawości pytam.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2023-03-19 13:44:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Odkryłeś kiedykolwiek rozbieżność? Tak z ciekawości pytam.

    Między slipami a wyciągiem mi się nie zdarzyło.
    Między slipami a paragonami "parę razy" sie trafiło.
    (ale też nie jakoś często)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 10. Data: 2023-03-19 20:19:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 19 marca 2023 o 13:06:51 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
    > Odkryłeś kiedykolwiek rozbieżność? Tak z ciekawości pytam.

    Hmm, na pewno udało mi się wykryć brudne sztuczki banków, np. samowolne włączenie
    przez santandera płatnych wyciągów dla karty dodatkowej - oddali i przeprosili ;>
    (swoją drogą KK załatwiona przez telefon - tzn. musiałem zadzwonić spod oddziału a
    pktem wejść podpisać papiery - bez dzwonienia się nie dało, taka promocja, ale
    dodatkowa dla żony już w 100% tylko telefon - to się chwali - plus oczywiście
    wiśnie).

    Zdaje mi się, że raz dostałem prezent od organizacji - ale może tylko rozliczenie się
    opóźniło.
    Z Finlandii żonie przyszło jedno chyba po 3 miesiącach, dobrze że kilka euro zostało
    na koncie, bo blokada dawno zeszła.
    Fraudu nie było.
    I zwroty też chyba wszystkie doszły (tu trudniej kontrolować bo nie ma odpowiednika
    blokad).