  • 1. Data: 2023-03-14 13:55:42
    Temat: Tarcza osłonowa Millennium
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    Millennium (tradycyjnie) wprowadza osłonowe tarcze -- tym razem po
    obniżeniu oprocentowania (z 8% do 7.5%) Profitu, oferuje bezpłatny
    debet (do 50 kpln) tygodniowy liczony od godziny do godziny...

    Niestety w mym wypadku musiałbym udać się do marmuru celem przedłożenia
    zaświadczenia z pracy -- niestety aktualnie nie chodzę na zbyt duże
    odległości z uwagi na rozsypanie prawego kolana...

    Owo kolano to kolejne pokłosie blokady założonej mojej matce w PKO...

    [ponoć właśnie blokady pomagają w kola_nowych sprawach a u mnie
    odwrotnie -- blokada Dopsuła... może była niemerytoryczna?...]

    Wracając do blokady matki dostępu -- PKO śle SMS za SMSem w tej
    sprawie...

    PKO nie może odblokować dostępu via net do konta z uwagi na
    bezpieczeństwo tegoż konta -- wyzerowanego w związku ze
    złożoną dyspozycję rozwiązania umowy o prowadzenie...

    Wiadomo -- jednostka nie znaczy wiele a dopiero zera zmieniają
    ją w miliony! https://www.youtube.com/watch?v=e7kbWrlPk5c
    Szara mysz- tekst piosenki Marcin Wolski i Andrzej Zaorski

    Mówią o mnie, że jestem zero
    A więc widać jestem ceniony.
    Wszak jednostka to nic -- dopiero
    Zera - zmienią ją wam w miliony.

    Mym kolanom szkodzą: zimno, wysoka wilgotność i przeciążenia,
    nawet lekkie/drobne... Pomagają ciepłe okłady i odpoczynek...
    Oby do wiosny...

    -=-

    Pszczoła zmieniła ul ponownie na 13, ale nie macha już skrzydełkami
    zawzięcie jak dawniej, przez co nie zasłania światła zbyt skutecznie...
    Na 12 kanale też są już zbyt energiczne zakłócenia... Hybrydowe Tplinki
    po 13 latach sprawują się słabo... Wymiana na nowe, zwłaszcza na 5GHz
    mogłaby dać dobre efekty, ale być może koszt (ponad 5 hpln za komplet)
    jest zbyt wysoki....

    Skoro matka już nie musi wydawać 3 hpln miesięcznie, może warto pomyśleć
    o kredytówce Citi, która by dała vouchery na Allegro, za które bym nabył
    nowe hybrydy?... Tak czy inaczej -- sprawne kolana są mi potrzebne...

    -=-

    ww. debet -- nieco ponad 20% (ale warunkowo nie są te %% naliczane)

    stałoprocentowa krecha -- 11.6% (bez wpływów wynagrodzenia na konto)

    bądź 12% (z wpływami wynagrodzenia na konto)
    WYpływy też są istotne, zwłaszcza stałe -- typu lanie wody
    i rozświetlanie mroków bądź ali_menty...

    -=-

    Kolano wymusza to i owo -- wczoraj spróbowałem zalogować się pod W11
    na Acerze z Intelem... Zastanowiłem się nad hasłową powtarzalnością...
    Zadałem sobie pytanie -- hasła ilu polskojęzycznych juserwów W11
    zawierają te same słowa, zaczerpnięte z SeksMisji?... Jak zalogować
    się pod W11 bez dostępu do netu?... Jaką metodą bez dostępu do netu
    przejrzeć swą własność leżącą w zasięgu ręki?...

    W11 jest taki ładny... I taki nieużyteczny...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 2. Data: 2023-03-14 14:01:36
    Temat: Re: Tarcza osłonowa Millennium
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > oferuje bezpłatny
    > debet (do 50 kpln) tygodniowy liczony od godziny do godziny...
    >
    > Niestety w mym wypadku musiałbym udać się do marmuru celem przedłożenia
    > zaświadczenia z pracy

    Prawdziwego wisienkobiorcy by to nie powstrzymało ;-)

  • 3. Data: 2023-03-14 20:02:34
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 14 mar 2023 o 13:55, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > po 13 latach sprawują się słabo... Wymiana na nowe, zwłaszcza na 5GHz
    > mogłaby dać dobre efekty, ale być może koszt (ponad 5 hpln za komplet)

    Pszczoła to pikuś! Widzę ją teraz tylko na 15 dB podczas gdy jakiś
    Shakespeare_EXT u mnie ma 34 dB na tymże 13 kanale, a moja
    przeciwniczka ma 24 dB... Jeszcze Srutututu 17 dB.

    Teraz na 13 kanale widzę:
    Shakespeare_EXT 36 dB
    North 25 dB <-- to moja hybryda wisząca na Pogodnej
    Srutututu 18 dB
    Pszczoła 11 dB

    Pomimo tych 34 dB zza światów -- mam łączność, choć szczątkową. :

    Albo Shakespeare_EXT świeci mi wąską (o dużym zysku) anteną prosto
    w ,,oczy'', albo ma u sienie smażalnię ryb czy coś podobnego?... ;)
    Może jest bardzo blisko mnie...

    Hybrydy pracują u mnie chyba 12 lat -- nie 13, jak wcześniej napisałem.
    (nigdy nie byłem mocny w rachunkach) Wymagają bardzo częstego
    restartowania... Coraz częstszego -- początkowo mogły pracować
    bez restartu ponad pół roku... Teraz niby też pół, ale raczej
    tylko pół godziny. ;) Są restartowane wielokrotnie w ciągu doby...
    Co jakiś czas trzeba im zdejmować zasilanie... (miękki restart
    nie wystarcza)

    Chyba zamontowałem je wiosną 2011 roku.
    Chyba kręgielnię rozwaliłem jesienią 2010 r. -- a hybrydy
    zawiesiłem wiosną kolejnego... Na stałe -- chyba w maju...

    Od tamtej pory na drodze łączącej moje dwie hybrydy wyrosły
    drzewa -- nie rząd drzew w poprzek tej drogi, ale wzdłuż...

    Kolejny raz raczej ;) nie inwestowałbym w TPlinka.

    Shakespeare_EXT 36 dB
    North 27 dB
    Srutututu 15 dB
    DIRECT-52-HP M15 LaserJet 12 dB
    Pszczoła 10 dB
    WLAN1-001047 10 dB

    Razem na 13 kanale widzę 15 nadajników.

    -=-

    Troska o kręgosłup przyczyniła się ochronie kolan...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 4. Data: 2023-03-14 20:54:29
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 14 mar 2023 o 14:01, _Master_ pisze:

    > Prawdziwego wisienkobiorcy by to nie powstrzymało ;-)

    Widocznie jestem fałszywym...
    [prawdziwy zacznie przelewania szmalu na pełnokątne konto z dopiskiem
    'wynagrodzenie', by zwiększyć limit debetu?... prawdziwy otworzy konto
    w Paribasie?... w Citi poprosi o kredytówkę?... co Master może wiedzieć
    o prawdzie?...]

    -=-

    W piątek dobrze chodziłem... Jeszcze w sobotę myślałem, że będzie OK,
    ale jest najgorzej od kilku dekad... W piątek z rozpędu zabandażowałem
    oba kolana i tak zostawiłem, bo zabrakło mi ochoty na zdejmowanie
    bandaży... Na ortezy zabrakło miejsca razem z bandażami, więc nie
    założyłem ortez... Może dziś byłoby OK, gdybym wtedy założył...

    Prawe kolano boli -- co najmniej. :)
    Czasami któreś z tych kolan nie boli, ale i nie trzyma mnie,
    przez co mogę dosłownie upaść.

    Mając 16 lat, byłem pacjentem zakaźnego szpitala na Dojlidach -- tam od
    czasu do czasu nie mogłem nawet stać ,,bez trzymanki''. Powiedziałem
    o tym swemu lekarzowi -- ten mi na to odparł, abym do niego przyszedł :)
    wtedy, gdy nie będę mógł chodzić -- by mógł zbadać te kolana... Szybko ;)
    jednak załapał, że chyba popełnił jakiś ;) błąd...

    Długo i namiętnie leczył mi wówczas anginę i rzekome zapalenie opon
    mózgowych -- zamiast (czego domagałem się) zatok obocznych nosa, co
    przyczyniło się o utraty słuchu w prawym uchu...

    Po latach gdzieś spotkaliśmy się -- wówczas powiedział, że słuch można
    ratować i zapytał, gdzie doprowadzono mi do tego problemu. Powiedziałem
    mu, że w zakaźnym oddziale szpitala na Dojlidach -- on na to, że kiedyś
    tam pracował... Wówczas załapał, że to on :) przyczynił się do mego
    problemu...

    Na oddział trafiłem z uporczywą gorączką przekraczającą 40°C
    i fałszywym podejrzeniem zapalenia niesamochodowych opon...

    Wyszedłem ze szpitala od razu ze skierowaniem do reumatologicznej
    poradni i jakiejś innej... Rejestratorka reumatologicznej miała
    doskonałą pamięć -- nie pytała swych pacjentów o ich nazwiska
    nawet po wielu latach...

    W wynikach badań (krwi i RTG) ponoć nie ma śladu ani reumatyzmu, ani
    choroby zatok... Z reumatyzmem miałem problemy niemożliwy do pokonania
    przez bardzo długi czas... Był to jakiś reumatyczny rumień guzowaty...
    Zabroniono mi nawet biegania... I nie ,,wróżono'' długiego żywota na
    tym świecie, co nie zachęcało mnie do troski o me zdrowie...

    Prawe ucho ogłuchło zupełnie, ale odżyło...
    Lewe (rażone smartfonem) też miewa się dobrze -- nawet zimą...

    -=-

    Ojciec wsmrowuje w siebie kilogramy (dosłownie!!!) maści
    antybólowych... Ale jakoś nie mam ochoty na takie smary...

    Ból szybko wsiąka w ziemię, strach zabija czas...

    W piosence jest inaczej?

    Krew szybko wsiąka w ziemię, strach zabija czas!

    https://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze/obla
    wa-iii-potrzask/

    Ból też szybko wsiąka w ziemię... [tak uczy Budda]
    Byle by tylko nie popsuć kolan... Czy te smary jakoś leczą?...
    Chyba nie, skoro ojciec wsmarowuje te kilogramy (wiem, bo mu kupuję
    w netowych aptekach a wątpię w to, że wywala do śmietnika) od wielu
    lat, wydając na to chyba więcej szmalu niż ja zjadam...

    Mam jakieś dziwne problemy ze stawami -- z kolanami i prawym
    nadgarstkiem... Z całą prawą ręką miałem przed rokiem bardzo
    duży problem... Teraz z tego został lekki (ale nieprzyjemny)
    ból nadgarstka... Szkodzi chłód -- pomaga bandażowanie nadgarstka...

    Bandażowanie prawej ręki (czyli bandażowanie lewą ręką) nie
    sprawia trudności...

    Oby do wiosny. :) Do upalnego lata -- lubię temperatury
    powietrza sięgające 30°C... Do tego względną wilgotność
    niższą niż 20%...

    Lubię też wyższe temperatury -- sięgające 100°C, ale takie
    mi szkodzą. Po godzinie w takiej saunie miałem później (głownie
    nocą, podczas spania) spore trudności... Ale czego człek nie
    uczyni dla swej przyjemności?!?!?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 5. Data: 2023-03-14 22:15:40
    Temat: I JEBBBBB kolejny elaborat. Zadzwoń do Animki to se pogadacie ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 6. Data: 2023-03-15 00:22:29
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 14 mar 2023 o 22:15, _Master_ (jak zwykle?) rozkazuje...

    Master rozkazuje (jak zwykle?) irracjonalnie, gdyż (tym razem) nie
    podaje numeru i nie sprawdza, czy mam środki na telefonicznym koncie...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 7. Data: 2023-03-15 17:31:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-14 o 22:15, _Master_ pisze:

    Ale dowiedziałeś się po ile mleko?
    Bo nie wim czy czytać :-)

  • 8. Data: 2023-03-17 11:41:34
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 mar 2023 o 17:31, cef pisze:

    > Ale dowiedziałeś się po ile mleko?

    Pisałem o bezpłatnym debecie, ale skoro potrzebujesz
    taniego mleka -- Biedronka sprzedaje teraz tańszy kefir...

    > Bo nie wim czy czytać :-)

    Nie znam slangów wykształconych ludzi, dlatego:
    - pisząc o mleku -- myślę o mleku, nie o wódce
    - pisząc o bezpłatnym debecie -- myślę o debecie, nie o mleku

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 9. Data: 2023-03-17 12:05:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 17 marca 2023 o 11:41:47 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Pisałem o bezpłatnym debecie, ale skoro potrzebujesz
    > taniego mleka -- Biedronka sprzedaje teraz tańszy kefir...

    Również tańsze soki pomarańczowe 2l w promocji - tyle że jeszcze rok temu kosztował w
    promocji 4zł,
    a teraz w promocji 6zł (a w sklepie - tzn. drugiej biedronce - 500m dalej - kiedyś to
    była "kraina marcpoli",
    jak zauważyła jedna laska w nocnym, który tu się po okolicy kręci - teraz kraina
    biedronek - ale nie
    wszystkie marcpole wykupili - 7,29 - też a jakże promocja - nieważne, że drożej niż w
    tym pierwszym).
    No cóż, nieważne, że podrożało, za to nie można kupić, bo nie ma na półce (a w tym, w
    którym
    bywał droższy w promocji niż bez promocji, nie ma go w ogóle).

    To tak jak przeczytałem na mistrzowie.org - "klient smęcił pół godziny, że u nas po
    13,99,
    a u konkurencji niedaleko po 12,99 - w końcu się wkurzyłem i pytam, dlaczego
    nie pójdzie do konkurencji - bo nie mają."

    > Nie znam slangów wykształconych ludzi, dlatego:
    > - pisząc o mleku -- myślę o mleku, nie o wódce
    > - pisząc o bezpłatnym debecie -- myślę o debecie, nie o mleku

    A slangi niewykształconych ludzi znasz?
    "Nocne sklepy z mlekiem, patrzę co się dzieje pod sklepem" - czy to slang człowieka
    wykształconego
    czy niewykształconego (po liceum Reja, a potem socjologia na UW - nono, "przerwać
    studia
    po dziewięciu latach od ich rozpoczęcia" to jest jednak osiągnięcie)?