  • 1. Data: 2023-03-15 21:56:02
    Temat: dlaczego Polacy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nie strajkują?

    Przewodnik po nadchodzących strajkach oprócz gazet
    mam nawet na ekranach w pracy obok informacji
    o pogodzie i o korkach w mieście.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2023-03-15 22:07:55
    Temat: Re: dlaczego Polacy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 15 marca 2023 o 21:55:36 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > nie strajkują?
    >
    > Przewodnik po nadchodzących strajkach oprócz gazet
    > mam nawet na ekranach w pracy obok informacji
    > o pogodzie i o korkach w mieście.

    W UK i FR strajkują i co, daje to coś prócz burdelu dla wszystkich (ew. oprócz
    rządzących, bo mają helikoptery, jak śp. Maria Kaczyńska)?

  • 3. Data: 2023-03-15 22:21:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:92d51f6e-0b3b-47ea-9f48-5cc19b10a43cn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > W UK i FR strajkują i co, daje to coś prócz burdelu dla wszystkich

    tak daje, im na konto.

    Jak jestem w PL to bez strajków czuję się nieswojo i nudno ;)

    Przecież ludzie ciągle narzekają, że mało zarabiają.
    Nie mogą się wyrwać z zakletego kręgu 2900zł netto.

    To do dzieła rodacy!

  • 4. Data: 2023-03-16 15:07:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-15 o 21:56, PiteR pisze:
    > nie strajkują?
    >
    > Przewodnik po nadchodzących strajkach oprócz gazet
    > mam nawet na ekranach w pracy obok informacji
    > o pogodzie i o korkach w mieście.

    Weź się chłopie oflaguj albo podpal w proteście.

    Może to zaspokoi Twoje oczekiwania? ;-)

    Może gdyby zjechała to horda Murzynów jak we Francji...

  • 5. Data: 2023-03-16 15:46:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:641322bd$0$9604$65785112@news.neostrada.pl>
    user _Master_ pisze tak:

    > Weź się chłopie oflaguj albo podpal w proteście.
    >
    > Może to zaspokoi Twoje oczekiwania? ;-)

    Kiedyś się oflaguję jak wrócę do Polski
    ale rodacy juz mogą zacząć wysuwać żądania płacowe.
    Będzie mi łatwiej z wyższego pułapu.

  • 6. Data: 2023-03-16 15:51:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 15 Mar 2023 21:21:57 GMT, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > Przecież ludzie ciągle narzekają, że mało zarabiają.
    > Nie mogą się wyrwać z zakletego kręgu 2900zł netto.

    Ale po co - przeciez PiS podnosi bez strajków.

    Teraz protestuja rodzice niepełnosprawnych dzieci, rolnicy - bo
    strajkowac nie mogą.
    Strajkowali, nieoficjalnie, polijanci.

    Szykują sie nauczyciele, pielegniarki ... dzieje się :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-03-16 16:57:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-16 o 15:46, PiteR pisze:
    rodacy juz mogą zacząć wysuwać żądania płacowe.
    > Będzie mi łatwiej z wyższego pułapu.

    To jakieś lewackie farmazony. Walka klas, uciskany proletariat...

    A może w związku z małym bezrobociem kwestie płacowe rozwiązuje się
    NORMALNIE. Negocjując nogami.

    To takie trudne do zrozumienia przez progresywne, postępowe umysły? ;-)

  • 8. Data: 2023-03-16 17:01:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-15 o 22:21, PiteR pisze:
    > To do dzieła rodacy!

    Może RODACY są trochę inni niż rozwydrzone tabuny ciapatych?

    Może te lamenty to rzygowiny medialne a normalny człowiek myśli i widzi
    poziom siły nabywczej a nie tylko cyferki na metce?

    Polak zarabia 4 x mniej niż Niemiec.

    Dlaczego od wejścia do UE nie ma ciągłych protestów przeciwko takiej
    NIESPRAWIEDLIWOŚCI?

  • 9. Data: 2023-03-16 17:02:12
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-16 o 15:51, J.F pisze:
    > dzieje się

    w mediach ;-)

  • 10. Data: 2023-03-16 17:50:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1ki40npwnbgt8.da1v5f3mxnhv$.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale po co - przeciez PiS podnosi bez strajków.

    hahaha :D

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza