  • 1. Data: 2023-03-15 10:39:53
    Temat: pełnoletniość
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    - 500 plus,
    - obniżenie wieku emerytalnego
    - dodatki emerytalne,
    - tarcze covidowe
    - tarcze proinflacyjne
    - no i pospolite wały & złodziejstwo

    Zmasowany atak się powiódł i inflacja w lutym 2023 przekroczyła 18%.
    1/3 suterena jest z tego zadowolona i nie chce żadnych zmian.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2023-03-15 12:02:49
    Temat: Re: pełnoletniość
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 mar 2023 o 10:39, Olin pisze:

    > - 500 plus,

    Czas na waloryzację!

    > - obniżenie wieku emerytalnego

    Mogliby obniżyć o kolejnych kilka lat.

    > - dodatki emerytalne,

    13, 14 itd.?

    > - tarcze covidowe

    Niestety to już historia...
    Ale pozo_stały: PPK, PFR itp...

    > - tarcze proinflacyjne

    Przykładowo -- drastyczna podwyżka cen węglowodorów.

    > - no i pospolite wały & złodziejstwo

    Jakieś forexemple?...

    > Zmasowany atak się powiódł i inflacja w lutym 2023 przekroczyła 18%.

    Konsumencka. Jak wygląda producencka?

    > 1/3 suterena jest z tego zadowolona i nie chce żadnych zmian.

    Każde chce!

    Teraz czas na 2% mieszkalnictwo...

    -=-

    Nie tylko Moskale są kręceni Putinem, lecz także Putin -- Moskalami...
    https://youtu.be/Jf5YHyYcR4A?t=42

    Jaki naród -- taka władza. Polacy nie zasługują na porządnych rządców.
    Miliony polskich podatników rozmyślają (bądź rozmyślały) o:
    - składce zdrowotnej (nadal nie jest wyjaśniona do końca sytuacja ubr.)
    - uldze dla klasy średniej
    - PPK
    - dziwnie liczonej kwocie wolnej od podatku
    marnując czas, który mogłyby wykorzystać na użyteczną pracę...

    Efekty widać -- choćby demo_graficzne...

    Graficzny demon? -- drukowany szmal... ;)

    Poniżej 300 tysięcy urodzin rocznie...

    -=-

    Czy rządy ludzi zgrupowanych w Koalicji Obywatelskiej byłyby lepsze niż
    obecne? -- tylko py_tam... Na razie chyba PiS ma przewagę okołowojennego
    nastawienia, czyli poparcia ze strony USA -- choć nie ma opcji
    niepopierania Ukrainy przez RP, PiS pod tym względem chyba jawi
    się jako stabilniejsze ugrupowanie...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 3. Data: 2023-03-15 13:31:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Mar 2023 12:02:49 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jakieś forexemple?...

    O lewych maseczkach od instruktora narciarskiego i respiratorach od
    handlarza bronią już nikt nie pamięta.
    Ostatnio koledzy królika dostają miliony z Narodowego Centrum Wałów i
    Rozboju, a Czarnek z rozmachem prowadzi program Willa+.

    Jest nawet strona internatowa:
    https://wiesci24.pl/2018/11/08/lista-100-afer-pis-so
    lidarnej-polski-oraz-polski-razem-oto-obraz-dwoch-rz
    adow/
    Do wczoraj naliczyli 949 afery.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2023-03-15 15:46:53
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 15 mar 2023 o 13:31, Olin pisze:

    > O lewych maseczkach od instruktora narciarskiego
    > i respiratorach odhandlarza bronią już nikt nie pamięta.

    Toną w oceanach podobnych wieści...

    W nagrodę za niechęć społeczeństwa do przekrętów -- ministrem
    zdrowia w RP podczas (najgorszej w dziejach nowożytnej RP?)
    pandemii jest ekonomista, nie zaś lekarz, którego rodzina
    biedy nie zaznała w efekcie rozdziału wspólnej forsy...

    Premier opowiada o stabilnych finansach w niestabilnych czasach
    pod bokiem :) strajkujących niepełnosprawnych, domagających się
    pieniędzy na swe życie... [stabilny budżet niestety nie może być
    z gumy -- cena stabilności... gdyby budżet był nagumowany, zapewne
    byłby niestabilnym, może nawet niestabilnym w stabilnych czasach?...]

> [...]

    > Jest nawet strona internatowa:
    > https://wiesci24.pl/2018/11/08/lista-100-afer-pis-so
    lidarnej-polski-oraz-polski-razem-oto-obraz-dwoch-rz

    Uczciwą pracą ludzie się bogacą.
    Każdy orze jak może.

    -=-

    Przeciwdziałanie praniu pieniędzy?...

    -=-

    Shakespeare_EXT czasami wchodzi u mnie na 40 dB, gdy ma przeciwniczka
    widziana jest wówczas tylko na poziomie 28 db, czyli ~16 razy słabiej...
    Jest Shakespeare_EXT i jest Shakespeare, więc być może Shakespeare_EXT
    jest (jak u mnie) elementem zewnętrznego mostu?...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 5. Data: 2023-03-16 07:29:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    POesbeckie qrwy marzą o powrocie tego co było, gdy tacy jak ty Towarzysze Grzegorze
    mordowali księży i wzrzucali dzieci
    opozycjonistów do studni.

    -----

  • 6. Data: 2023-03-16 12:17:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 15 Mar 2023 15:46:53 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Toną w oceanach podobnych wieści...

    W tym szaleństwie jest metoda.
    Co tydzień na światło dzienne wychodzą ze dwa wały, które przykrywają
    poprzednie i publika obojętnieje. Nie ma czasu zająć się żadnym złodziejem
    bliżej, bo następni wyskakują z kapelusza. Przykładowo, czy kogoś jeszcze
    obchodzi rajd Obatela zezłomowanym kabrioletem z Jasła do Brukseli?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2023-03-16 12:18:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 16 Mar 2023 07:29:50 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > POesbeckie qrwy marzą o powrocie tego co było, gdy tacy jak ty Towarzysze Grzegorze
    mordowali księży i wzrzucali dzieci
    > opozycjonistów do studni.

    PiSSdzielstwo wyje, więc dzień nie został zmarnowany.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2023-03-16 13:48:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Warto zmarnować dzień, żeby cała twoja esbecka emerytura poszła się je_ać.

    -----

  • 9. Data: 2023-03-16 14:57:43
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 mar 2023 o 07:29, ąćęłńóśźż pisze:

    > POesbeckie qrwy marzą o powrocie tego co było, gdy tacy
    > jak ty Towarzysze Grzegorze mordowali księży i wzrzucali
    > dzieci opozycjonistów do studni.

    Księży (przykładowo Suchowolca czy Popiełuszkę) mordowali naprawdę;
    są konkretne przykłady wrzucania do studni dzieci opozycjonistów?...

    Jeśli nie ma -- można najpierw zakwestionować owe dzieci, po czym
    zaprzeczyć mordowaniu księży na interpolacyjnej zasadzie, dlatego
    warto zachować ostrożność w oskarżeniach...

    Mieszanie epok (Jaruzelszczyzna vs międzywojnie) też prowadzić może na
    manowce -- Polacy bez wyroków (administracyjnymi decyzjami) pozbawiali
    wolności swoich obywateli ukraińskiej narodowości w międzywojennej RP,
    zaś Ukraińscy ekstremiści mordowali rzymskich katolików bądź Lachów...
    Dziś potomkowie wczorajszych Ukraińców są Chochołami mordowanymi przez
    ich braci ;) Moskali, czemu dzisiejsza RP głośno stawia opór...

    Niemiec, Moskal, nie osiędzie,
    Gdy jąwszy pałasza,
    Hasłem wszystkich zgoda będzie
    I Ojczyzna nasza!

    [kilkaset lat czekałOm na tę konstelacYję -- wszyscy zgodnie kontra
    Moskwa! zjednoczony Zachód (w tym kraj wschodzącego słoneczka?)
    w opozycji do Mongołów i Mandżurów... Tatarzy (jak zwykle?)
    w rozkroku... ci byli doskonali w ,,pomaganiu'' słabszym...
    to u boku króla, to przeciwko Lachom... -- w tamtych czasach
    w tej okolicy było tylko jedno królestwo... niefrasobliwość
    Zygmunta I, Batorego i im podobnych doprowadziła do: powstania
    Królestwa Prus, objęcia władzy w Moskwie przez Zofię Fryderykę,
    likwidacji konglomeratu Litwy i Korony... dziś jest ta sytuacja
    geopolitykalna ;) -- której oczekiwałOm jak Izraelita Mesjasza...

    umierająca Korona Królestwa Polskiego wypuściła swe dzieci w tak
    zwany świat -- Bonaparte zlekceważył zagrożenie, niefrasobliwym
    przekroczeniem ,,linii smoleńskiej'', by dać się pobić hołocie...
    Dekabryści zawiedli... Turcja pomagała, lecz brakowało synchronizacji
    ze strony Polaków, sięgających po broń irracjonalnie na carski
    rozkaz -- ku swej zagładzie... wreszcie połączenie Japonii i różnej
    maści Niemców dało początek zagłady Romanowych, lecz powstała
    Rzeczypospolita tak sobie przypominała dawną... potrzeba było
    kolejnych dekad, racjonalniejszej synchronizacji -- postawienia
    po jednej stronie: Zjednoczonego Królestwa, Turcji, Stanów
    Zjednoczonych, Francji, Niemiec, Japonii, Ukraińców, Skandynawów,
    Finów i Bałtów... i tak teraz JEST!!!! szkoda, że Białoruś nie
    stoi po tej samej stronie jako państwo, ale (jak dawniej bywało)
    Polacy czasami ;) postępowali irracjonalnie, sięgając po broń
    w nieodpowiednich momentach... dziś Białorusini dają się pałować
    Łukaszence -- jutro, gdy jest czas wojny, czekają... Kacuska
    straciła atutową kartę (przesmyk suwalski) za sprawą Finów :)
    upominających się o *ich* Karelię... Kaliningrad padnie jak
    Chersoń? -- by zamienić się ponownie w pruski Królewiec należący
    do Korony?... zaizolowany Krym padnie podobnie?... kto obejmie tam
    panowanie? NATO... to chyba oczywiste... czego polscy panowie nie
    zdołali uczynić, to ich amerykańscy potomkowie uczynią... (Prusacy,
    Rusini itd...) szkoda, że w Polsce, czymkolwiek ona jest, nie ma
    dziś żydów -- ludzi budujących racjonalną cywilizację... może w tej
    odrodzonej ojczyźnie zdechnę z głodu -- jak zwierzę... też szkoda...
    jakże chciałbym odwiedzić ziemie mych przodków -- od Finlandii po
    Bałkany a od Łaby po Borodino... wspólny front różnych chrześcijan:
    rzymskich, unickich, ortodoksyjnych, protestanckich, mormońskich
    i innych, obok których całkiem zgodnie występują: Izraelici,
    Turcy czy Japończycy... aż miło popatrzeć... niemal jak
    w polskim hymnie... Rosja nadal jest silna... za wcześnie
    na triumfy... Bogu dziękujcie, lecz ducha nie gaście?]

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 10. Data: 2023-03-16 15:17:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Mar 2023 14:57:43 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Księży (przykładowo Suchowolca czy Popiełuszkę) mordowali naprawdę;
    > są konkretne przykłady wrzucania do studni dzieci opozycjonistów?...

    Do studni jak do studni - pare przypadkow smierci dzieci jest.
    Przemyk, Pyjas ... Pietraszka

    Polskiej narodowosci też.

    J.