  • Data: 2020-07-31 00:05:06
    Temat: Na jaki adres banki wysyłają dodatkowe KK?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Póki co zamawiałem dodatkowe KK tylko dla żony, a tradycyjnie mieszkamy razem ;>
    Ale dziś zamawiałem w citku dla mamy i zdziwko nimałe - specjalnie przedtem w ST
    zmieniłem jej adres korespondencyjny (bo ma też swoją KK w citku) - potem zamawiając
    przez wyklikanie w ST też podałem jej nowy adres - a na koniec wyskoczyło, że KK
    przyjdzie na MÓJ adres.
    Ale kartę dodatkową może aktywować (chyba) tylko użytkownik pod swoim loginem w ST...

    Ciekawe, jak mają inne banki?
    Może citi ma tak z powodu tej łatwości zamawiania (choć trzeba podać numer dowodu i
    nazwisko panieńskie matki użytkownika, nie mówiąc o telefonie, adresie czy mailu) -
    nie znam innego banku, w który dodatkową KK da się wyklikać - choć póki co testy były
    tylko w santander (tu się polepszyło, bo już nie trzeba użytkownika przyprowadzać do
    oddziału, a przynajmniej jak jest już ich klientem, ale właściciel karty nadal musi
    iść, przez co pewnie stracimy 150zł w promo :( ) i w ing (trzeba przyprowadzić
    użytkownika do odziału).

    No i citek ma też taką właściwość, że odnawiane karty przysyła w jednym liście - a
    przynajmniej tak przysłał dwie (dla mnie i żony) dla mieszkających pod tym samym
    adresem (i to 3 razy w okresie chyba 2 miesięcy - najpierw zamienienione z MC gold na
    MC platinum, potem odnowione MC platinum - na zamianę przysłali z takim samym
    terminem ważności jak MC gold - kończącym się za miesiąc - a potem jeszcze zamienione
    na visa platinum).
    Ciekawe, jak przyśle odnowione dla mających różne adresy?
    Hmm, oprócz citka odnawiały mi się tylko KK z śp. db - chyba przysyłali osobno.

    Macie w tych tematach jakieś doświadczenia?