  • Data: 2020-07-31 21:59:13
    Temat: Re: Na jaki adres banki wysyłają dodatkowe KK?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O, jakie?

    A te akurat kart nie dotyczą - kiedyś zmieniłem produkt bankowy i
    bezpłatny do tej pory wyciąg zaczął kosztować 5zł, więc zrezygnowałem z
    niego i w oddziale macierzystym
    kliknięto mi tę zmianę taryfy i rezygnację z wyciągów papierowych pocztą
    tradycyjną.
    I oczywiście opłata znikła a wyciąg sobie przychodzi dalej :-)

    > A że w bankach zdarzają się historie rodem z opowieści o duchach to wiadomo - pan w
    śp. db, jak zamawiałem moją pierwszą KK, opowiadał, że kiedyś miał taki przypadek, że
    wysyłali główną KK dla "Pana" oraz dodatkową dla "Pani" - pod ten sam adres - i do
    "Pana" doszła bez pudła, ale te dla "Pani" zginęły 3 razy i pomogła dopiero opcja
    odbioru karty w oddziale.

    Nie wiem jak to działa i czy tam gdzie te karty produkują nie docierają
    zmiany -
    kiedyś dokonałem w oddziale banku ( w tym w którym otwierane i
    prowadzone bylo konto)
    zmiany danych adresowych spółki po przeprowadzce i moja wznowiona karta
    debetowa
    dotarła oczywiście pod stary adres. Zmiana adresu była na jesieni a karta
    się wznawiała pół roku później, więc gdzieś ktoś czegoś nie kilknął.
    Kartę oczywiście odebrałem, bo pod starym adresem mnie powiadomili, że
    zostawiono
    ten list w takiej wrzutni na portierni
    a w banku już nie pamiętam nawet jak się tłumaczyli.