  • Data: 2020-08-08 22:45:04
    Temat: Re: Na jaki adres banki wysyłają dodatkowe KK?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Karta przyszła dziś na mój adres i nawet na moje imię i nazwisko.
    Hmm, wydaje mi się, że dla żony przyszła na jej imię i nazwisko - ale może się to
    bardzo wydawać (i mylić z santanderem), bo "sama" przyszła tylko raz w 2015 - i nawet
    już nie pamiętam, jak ją zamawiałem, pewnie przez telefon, ale czy musiałem żonę
    jakoś w citku "ukliencić" to nie pamiętam totalnie... Wznawiane/wymieniane
    przychodziły już parami w jednym liście "na mnie".
    Ciekawe, czy teraz przyjdą 3 w jednym liście - przekonamy się w grudniu/styczniu.