  • 1. Data: 2021-05-05 13:24:51
    Temat: Akcje , Opcje transakcje kierowane do z góry ustalonego kontrahenta
    Od: Petru Swetru <a...@b...pl>

    Mam pytanie. Czy jest możliwość przeprowadzania transakcji poprzez platformę np.
    Lynx czy Interactive Brokers ze z góry wybranym moim kontrahentem. Mój kontrahent
    np. w Stanach czy gdziekolwiek na świecie mógłby zawrzeć wszelką transakcję opcyjną
    czy sprzedać lub kupić akcje przy udziale moim jako drugiej strony transakcji. Taka
    oferta byłaby widoczna tylko dla mnie i dla niego. Dla innych uczestników rynku
    byłoby to niewidoczne i niedostępne. W ten sposób można by rozliczać np. inne
    relacje handlowe i takie oferty mogłyby być poniżej lub powyżej cen rynkowych w
    zależności od wspólnych ustaleń. Chodzi o to żeby ktoś niepowołany ich nie sprzątnął.
    Czy można by te oferty kierować na giełdy opcyjne o najniższej prowizji czy to by się
    automatycznie robiło ?